جهان

اطعام فقراء توسط مسلمانان «بیرمنگام»

تعدادی از مسلمانان بیرمنگام در ایالت آلامابایِ آمریکا، با تدارک دیدن برنامه¬ای به اطعام فقرای این شهر پرداختند؛ تا علاوه بر کمک به فقراء و نیازمندان، نظرات منفی پیرامون اسلام را نیز تغییر دهند.

 

 

تعدادی از مسلمانان بیرمنگام در ایالت آلامابایِ آمریکا، با تدارک دیدن برنامه ای به اطعام فقرای این شهر پرداختند؛ تا علاوه بر کمک به فقراء و نیازمندان، نظرات منفی پیرامون اسلام را نیز تغییر دهند.

یکی از برگزار کنندگان این برنامه گفته، اطعام فقراء یکی از راههای مقابله با فقر است و این اقدام، کمک شایانی به تغییر نگاه های منفی به اسلام خواهد کرد.

«اشفق توفیقو» با تاکید بر اینکه مقابله لسانی با اسلام هراسی، هرگز همانند مقابله عملی، با این پدیده شوم، جواب نخواهد داد، یادآور شد: ما در صدد این هستیم که روح حقیقی اسلام را با انجام این کار و کمک به نیازمندان نمایان سازیم.

پیش از این نیز جامعه اسلامی بیرمنگام، کارهای عام المنفعه زیادی انجام داده که یکی از آنها تاسیس یک کلنیک رایگان برای درمان بیماران بی بی بضاعت است.

اخیراً، اقدامات تروریستی گروه هایی که ادعای ارتباط با اسلام را دارند، مسلمانان آمریکا و کشور های غربی را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

مسلمانان نیز، با گسترش فعالیت های اجتماعی خود، در صدد رفع سوء تفاهم های به وجود آمده و معرفی اسلام به مردمان بعضاً کم اطلاع غربی هستند

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا