مرجعیت شیعه

بیانیه حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی به مناسبت اربعین حسینی

زوار قبر سیدالشهداء علیه السلام اگر بدانند کجا می روند و به زیارت چه کسی مشرف می شوند ، سر از پا در این سفر نمی شناسند. 

به گزارش شیعه ویوز ، حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی از مراجع عظام شیعه ، در آستانه ی اربعین حسینی بیانیه ای بر اهمیت زیارت اربعین سید و سالار شهیدان ، حضرت ابا عبد الله الحسین علیه السلام تاکید نموده و شیعیان جهان را به پیاده روی این زیارت بی نظیر تشویق نمودند .

معظم له در این پیام ابتدا با اشاره به اهمیت زیارت امام حسین علیه السلام در منابع روایی شیعه فرمودند : زوار قبر سیدالشهداء علیه السلام اگر بدانند کجا می روند و به زیارت چه کسی مشرف می شوند ، سر از پا در این سفر نمی شناسند. 

در بخش دیگری از این پیام آمده است : خوشا به حال کسانی که قدر این نعمت را بدانند و بعد از این سفر که از هر گناهی پاکیزه می شوند ، مراقب باشند که خود را آلوده نکنند، و خدا و امام زمان علیه السلام را هرگز فراموش ننمایند.

سزاور است کسانی که از ایران مشرف می شوند ، به نیابت امام هشتم علی بن موسی الرضا علیهما السلام بروند، و کسانی که از بلاد دیگر به آن حرم شرفیاب می شوند، به نیابت سائر معصومین علیهم السلام مشرف شوند، و در این سفر پر برکت چون نائب آن مقام رفیع هستند، نظر عنایت حضرت سید الشهدا علیه السلام به آن نائبان به رعایت منوب عنه آنان موجب سعادت دنیا و عقبی است.

 

{mp4remote}http://host13.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/295/5034a5cd03f50c821de03a0fcac9a8ef884628.mp4{/mp4remote}

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا