جهان اسلام

شعار “یا حیدر” بازیکنان پس از پیروزی در عربستان

بازیکنان تیم فوتبال نفت شهر تهران از کشور ایران با توجه به قانون گل زده در خانه حریف از سد الاهلی سعودی  گذشته و به جمع هشت تیم برتر آسیا پیوستند

 

بازیکنان تیم فوتبال نفت شهر تهران از کشور ایران با توجه به قانون گل زده در خانه حریف از سد الاهلی سعودی  گذشته و به جمع هشت تیم برتر آسیا پیوستند.

این بازی فوتبال که نتیجه آن دو بر یک به نفع الاهلی تمام شد ، در شهر جده برگزار گشت.

بازیکنان نفت تهران بعد از شنیدن سوت پایان بازی بعد از هشت دقیقه وقت اضافه، مقابل چشمان بهت زده هواداران عربستانی به  شادی پرداختند.

منصوریان مربی تیم فوتبال نفت تهران  طبق یک عادت زیبا که بدون شک توسط آن تبليغ عقايد وباورهاي دينی نیزمی شود ، درباره اینکه بعد از برد مقابل تیم عربستانی بازیکنان نفت سه بار شعار «یا حیدر» سر دادند، گفته است: هرگاه می‌خواهیم وارد زمین شویم و یا بعد از هر بازی که برد می‌آوریم سه بار «یا حیدر» می‌گوییم.

آرزو می‌کردم که بتوانیم در عربستان این کار را انجام دهیم و خدا را شکر که سر بلند بیرون آمدیم و قطعاً این «یا حیدر» گفتن به یک دنیا می‌ارزد.

به نظر می رسد با توجه به علاقه اقشار مختلف به بازی فوتبال میتوان از آن به عنوان یک وسیله برای تبليغ عقايد و باورهاي ديني مذهب حقه شیعه استفاده های بیشتری برد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا