جهان اسلام

بیانیه مرکز جهانی ادم خطاب به عربستان سعودی

این مرکز جهاني، بازداشت دو ساله این عالم شیعی را که توسط رژیم سعودی به ناحق و بدون هیچ توجیهی صورت گرفته به شدت محکوم کرده.

 

مرکز جهانی آدم ، با صدور بیانیه ای از سازمان های بین المللی خواسته تا با تحت فشار قرار دادن رژیم عربستان سعودی، آن را از اجرای حکم اعدامِ صادر شده از محاکم قضایی این کشور درباره ی روحانی معارضِ شیعی این کشور ،  شیخ «نمر باقر النمر» باز دارد و آزادی او را به وی بازگرداند.

این مرکز جهاني، بازداشت دو ساله این عالم شیعی را که توسط رژیم سعودی به ناحق و بدون هیچ توجیهی صورت گرفته به شدت محکوم کرده، بر ضرورت و اهمیت احترام هیئت حاکمه عربستان به حقوق بشر و آزادی بیان و معارض سیاسی این کشور تأکید می کند

شایان ذکر است، شیعیان این کشور از قرار گرفتن در مناصب دولتی حتی آن دسته از مناصب کم اهمیت و درجه چندم محروم هستند، چه رسد به این که در مناصب بالادست قرار گیرند. 

مرکز جهانی آدم  يک نهاد بين المللي شيعي فعال در زمينه دفاع از حقوق بشر و آزادی ها است که تحت شعار قرآنی «ولقد کرمنا بنی آدم » ، بدون توجه به رنگ، نژاد، جنس، دین و مذهب، دفاع از حقوق و آزادی های مردم در سراسر جهان را وظیفه و مأموریت خود می داند.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا