اخبارجهانعراق

تامین آب و یخ مورد نیاز زائران اربعین در کربلا توسط موسسه مصباح الحسین علیه السلام

موسسه مصباح الحسین علیه السلام در راستای احیا و بزرگداشت زیارت اربعین به فعالیت های خود ادامه می دهد.

موسسه فرهنگی و نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام در استان کربلا روز دوشنبه تاکید کرد که برای ارائه خدمات لازم به زائران اربعین حسینی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

حسین العادلی مسئول روابط عمومی موسسه در بیانیه‌ای که خبرگزاری اخبار شیعه آن را دریافت کرده ، گفت: هیات نمایندگی مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام ویژه اربعین حسینی ، وابسته به دفتر مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیرازی به فعالیت های خود در زمینه زیارت اربعین ادامه می دهد.

وی در ادامه گفت : این هیئت پس از اتمام سفر خود به استان بصره و ارتباط با زائران شرکت کننده در مشّایه ی اربعین و همچنین موکب های حسینی و اطلاع از خدمات آنان، از استان های ذی قار و نینوا نیز بازدید به عمل آورد.

العادلی تصریح کرد: این بازدیدها شامل بازدید از مقدمات و تدارکات فعالیت های موکب های حسینی به ویژه موکب های خدمات رسان برای زیارت میلیونی اربعین و خدمات گسترده ای که به زائران ارائه می دهند ، بود.

وی در ادامه افزود: هیات نمایندگی موسسه علاوه بر بازدید تعدادی از صاحبان موکب های حسینی در شهر سوق الشیوخ در استان ذی قار ، با اعضای موسسه فیض البتول سلام الله علیها دیدار کردند.

هم چنین اعضای موسسه توسعه و عمران ایل ترکمن در شهر تلعفر استان نینوا ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون فعالیت های خود در زمینه برگزاری شعائر حسینی ، برای میزبانی از جمیع زائران حسینی در ایام زیارت اربعین اعلام آمادگی نمودند.

از سوی دیگر العادلی هم چنین از بازدید های هیات نمایندگی موسسه مصباح الحسین برای تامین آب و یخ مورد نیاز برای زائران حسینی در طول زیارت اربعین در استان کربلا خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: تامین مقادیر زیادی یخ و آب آشامیدنی در این بازدید با توجه به میلیون‌ها زائری که وارد شهر مقدس کربلا می‌شود، با توجه به دماهای بالای هوا مستلزم تلاش‌های فشرده برای تامین نیاز زائران در این زمینه است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا