اخبارجهانجهان اسلام

شور و شعف و شادی شیعیان جهان در روز ۱۳ رجب .. سالروز میلاد با سعادت امیرالمومنین علی علیه السلام

امروز، ۱۳ رجب الاصب، سالروز میلاد با سعادت مولی الموحدین، اسد الله الغالب، امیرالمومنین، علی بن ابی طالب علیه السلام، اولین جانشین و خلیفه رسول خدا صلی الله علیه و آله و همچنین پسر عمو و داماد ایشان و همسر حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است.

بر همین اساس، شیعیان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در سراسر جهان در شور، شعف و شادی به سر می برند و به برگزاری مراسم و مجالس جشن در مساجد، حسینیه ها، تکایا، مراکز دینی و فرهنگی و حتی منازل خود می پردازند.

در همین حال مساجد، حسینیه ها، تکایا، مراکز دینی و فرهنگی مرتبط با دفتر بزرگ مرجع جهان تشیع، آیت الله العظمی سید صادق شیرازی دام ظله، در شهرها و کشورهای مختلف جهان نیز به برگزاری مراسم و مجالس جشن و شادی می پردارند.

گفتنی است، به مناسبت ميلاد اميرالمومنين، علی عليه السلام، پخش زنده به ۵ زبان و از ٦ شبكه مجموعه رسانه اى امام حسين عليه السلام صورت می گیرد.

بنا بر اعلام دفتر طرح و برنامه مجموعه رسانه اى امام حسين عليه السلام، شبكه هاى اين مجموعه به مدت ٣ روز پی در پی، از ١٢ تا ١٤ رجب، پخش زنده، از حرم مطهر اميرالمومنين، حضرت علی عليه السلام را به سراسر جهان عرضه مى كنند.

لازم به ذكر است تلويزيونهاى امام حسين عليه السلام، در تمامى بسترهاى اينترنتى نظير باكس تى وى ها، اپليكيشن ها، و همچنین ماهواره هاى اسكاى، ياه ست، ترک ست و نيلست قابل مشاهده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا