اخبارجهانجهان اسلام

افتتاح مرکز امام مهدی عجل الله فرجه در کشور ژاپن

آستان مقدس حسینی علیه السلام، در جدید ترین اقدام بین المللی و جهانی خود، اقدام به افتتاح مرکز امام مهدی عجل الله فرجه در کشور ژاپن کرد.

در همین راستا مرکز بین المللی و تبلیغاتی “اصحاب کساء”، از مراکز وابسته به آستان مقدس حسینی ضمن اعلام خبر افتتاح مرکز امام مهدی عجل الله فرجه در ژاپن، اعلام کرد: این اقدام در راستای فعالیت های تبلیغی و با هدف نشر علوم و معارف اهل بیت علیهم السلام در سطح جهان، صورت گرفته است.

در همین راستا شیخ احمد الفتلاوی، معاون مدیر مرکز “اصحاب کساء” در گفتگو با شبکه ماهواره ای “کربلا” وابسته به آستان مقدس حسینی علیه السلام گفت: فعالیت های مرکز امام مهدی عجل الله فرجه در کشور ژاپن از ابتدای ماه محرم الحرام گذشته آغاز شد و در همان زمان، سنگ بنای ساخت این مرکز بنا نهاده شد و اکنون به حول و قوه ی الهی به پایان رسیده و رسما افتتاح شده تا فعالیت های تبلیغی خود در راستای نشر معارف اهل بیت علیهم السلام در این کشور را آغاز کند.

وی در ادامه افزود: در سفر اخیر به ژاپن، علاوه بر افتتاح این مرکز، با برخی مسلمانان و غیر مسلمانان ژاپن دیدار و در موضوعات مختلفی گفتگو کردیم. لازم به ذکر است، آستان مقدس حسینی علیه السلام ده ها مرکز مشابه را در شهرها و کشورهای مختلف جهان و در قاره های مختلف تاسیس کرده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا