آسیااخبارجهانجهان اسلامعراق

فوری / تجمع عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در برخی شهرها علیه صرخی ها

در پی انتشار اظهار نظر یکی از امامان جماعت استان بابل عراق که از طرفداران صرخی است و خواستار تخریب قبور و حرم ائمه اطهار علیهم السلام شده، عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در برخی شهرها علیه صرخی ها تجمع برگزار می کنند.

به گزارش اخبار شیعیان جهان؛گفته می شود قرار است شیعیان اهل بیت علیهم السلام در شهر حمزه غربی تجمع اعتراض آمیزی علیه هواداران مرجع خود ساخته “محمود صرخی” برگزار کنند.

در این تجمع علاوه بر پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، قرار است روؤسا و بزرگان مواکب حسینی و برخی شخصیت های برجسته این شهر و نیز بزرگان عشایر منطقه شرکت کنند و صدور چنین اظهارنظرهای تکفیرانه ای را محکوم کنند.

درخواست تجمع کنندگان چنین خواهد بود: 1- بسته شدن و تعطیلی دفتر “محمود صرخی” در حمزه غربی 2- محاکمه فرد درخواست کننده تخریب حرم ائمه علیهم السلام بعد از بازداشت وی 3- دور کردن فضای شهر حمزه غربی از طرح ها و دسیسه های کشورهای خارجی که خواستار بر هم زدن امنیت داخلی این شهر هستند و تلاش می کنند حمزه غربی را به محلی برای افراط گرایان و پیروان اندیشه های تکفیری تبدیل کنند.

این تجمع قرار است ساعت 20 امشب به وقت محلی عراق در میدان “ساعت” در شهر حمزه غربی برگزار شود.

شایان ذکر است، در پی انتشار این درخواست وقیحانه از سوی امام جماعت طرفدار “صرخی”، حجت الاسلام و المسلمین سید مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق با صدور بیانیه ای رسمی، “صرخی” را تهدید و سه روز به وی مهلت داده که از امام جمعه استان بابل که از پیروان صرخی است، اعلام برائت کند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا