اخبارجهانجهان اسلامعراق

دعوت استانداری بصره به پایان ‌پروژه‌ی راه شلمچه قبل از شروع زیارت اربعین

اسد العیدان، «استاندار بصره»، طی اظهاراتی خواستار افزایش تلاش‌ها برای پایان یافتن ‌پروژه‌ی ‌ساخت ‌توسعه‌ی راه شلمچه پیش از آغاز زیارت میلیونی اربعین حسینی علیه السلام شد.

وی از همه‌ی دستگاه‌ها، ارگان‌ها، نهادها و مسئولان مربوطه و دست اندر کاران، خواست همه‌ی تلاش و کوشش خود را صرف پایان هر چه سریعتر این پروژه کنند.

استاندار بصره در ادامه گفت: این مسیر یکی از مهم‌ترین راه‌های مواصلاتی برای رسیدن زائران حسینی بویژه از مناطق جنوب ایران به شهرهای مقدس به شمار می رود.

گفتنی است که بررسی های انجام شده و تصاویر و ویدیوی‌های بدست آمده از محل اجرای این پروژه، نشان میدهد که تعداد زیادی دستگاه و تجهیزات مورد نیاز ‌ویژه این کار در محل اجرای پروژه، حضور یافته و ‌‌با سرعت در حال کار بر روی این راه مواصلاتی برای پایان یافتن پیش از ایام اربعین حسینی هستند.

در همین راستا موسسه‌ی فرهنگی- نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام چندی پیش با هدف بررسی وضعیت گذرگاه‌ها و راه‌های مختلف ورودی به کشور عراق، گروهی را اعزام کرده تا از گذرگاه‌های مختلف مرزی بازدید کنند و برخی نکات ‌‌و ملاحظات مهم را با مسئولان مربوطه در گذرگاه‌ها در میان بگذراند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا