آسیااخبارجهانجهان اسلامعراق

آمادگی موکب های عزاداری برای شهادت امام جواد علیه السلام

موکب های عزاداری در عراق برای برگزاری مراسم شهادت امام جواد علیه السلام آماده شده اند و برنامه امنیتی ویژه ای برای تامین سلامتی زائران تدوین شده است.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ این مواکب و هیئت‌ها در عراق و جهان اسلام برای برگزاری سالگرد شهادت نهمین اختر تابناک ولایت و امامت، امام محمد جواد علیه السلام که مطابق با پایان ماه ذی القعده است، آماده شده اند.

آمادگی موکب های عزاداری برای شهادت امام جواد علیه السلام

پیروان اهل بیت علیهم السلام با نزدیک شدن به شهادت امام جواد علیه السلام اعلام کردند: مراسم شهادت این امام همام را در حرم امامین کاظمین علیهما السلام و سایر بقاع متبرکه در عراق برگزار می کنند.

سرلشکر احمد حاتم الاسدی، رئیس ستاد فرماندهی نیروهای پلیس فدرال اعلام کرد: برنامه ویژه ای برای برگزاری مراسم امام جواد در شهر مقدس کاظمین در بغداد تدوین شده است.

الاسدی در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: دستورهای فرماندهی نیروهای پلیس فدرال در تدوین مکانیسم های اصلی و برنامه های خدماتی برای تامین الزامات این مراسم اجرا شده است. همچنین برای موفقیت آن کارهای مختلف انجام می شود.

وی ادامه داد: باید همه موارد از جمله جنبه امنیتی تکمیل شود و همه تدابیر و اقدامات پیشگیرانه برای برگزاری موفقیت آمیز مراسم شهادت امام جواد علیه السلام که شهر مقدس کاظمین در روزهای آینده شاهد آن خواهد بود، اجرا شود.

الاسدی گفت: باید برای هماهنگی بسیار بین دستگاه های امنیتی و خدماتی برای تقویت همکاری و ارتباط برای حفاظت از امنیت زائران و سلامتی آنها و ارائه بهترین خدمات به آنها تلاش شود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا