آسیااخبارجهانجهان اسلامعراقهيئت ها و شعائر حسينى

محکوم کردن جسارت به شعائر مقدس حسینی علیه السلام

مؤسسه رسانه ای شعائر، هرگونه جسارت به شعائر مقدس حسینی علیه السلام را محکوم کرده و از دولت عراق می خواهد با دخالت خود در این موضوع، جلوی چنین رفتارها و اقدام ها را بگیرد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ “نصیر الشحمانی” مدیر مؤسسه رسانه ای شعائر با انتشار بیانیه ای رسمی ضمن محکوم کردن جسارت به شعائر مقدس حسینی علیه السلام، گفت: هرگونه تجاوز به شعائر حسینی علیه السلام از طریق برخی اظهارنظرهای پوچ و بی خاصیتی که توسط برخی دشمنان اهل بیت علیهم السلام، بیان می شود، محکوم است زیرا چنین اظهارنظرهایی، تجاوز آشکار به آزادی های دینی به شمار می رود.

محکوم کردن جسارت به شعائر مقدس حسینی علیه السلام

در ادامه این بیانیه آمده: شعائر حسینی علیه السلام خط قرمز همه شیعیان و بخصوص مردم شریف عراق به شمار می رود. هرگونه اظهارنظر تحریک آمیز علیه پیران امام حسین علیه السلام و شیعیان، محکوم و غیر قابل قبول است و نمی شود در برابر آن سکوت کرد و باعث ایجاد بحران های جدید و خطرناک خواهد شد.

مدیر مؤسسه رسانه ای شعائر ادامه داد: پیروان امام حسین علیه السلام نمی توانند در برابر چنین اظهارنظرهایی سکوت کنند و دست به سینه بایستند لذا قطعا با همه وجود خود از شعائر حسینی و نمادهای عاشورایی دفاع خواهند کرد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا