آسیاآمریکااخبارجهانجهان اسلامسوریهعراقعربستان سعودیکویتلبنان

برگزاری سمینار بین المللی قرآنی درباره امام زمان عجل الله تعالی فرجه در شهر مقدس کربلا

آستان مقدس عباسی علیه السلام سمینار قرآنی درباره حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه در قرآن را با مشارکت ۳۰۰ شخصیت خارجی و عراقی برگزار کرد.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ وب سایت الکفیل به عنوان وب سایت رسمی آستان مقدس عباسی اعلام کرد: گروه مطالعات قرآنی در دانشگاه الکترونیکی بانوان ام البنین سلام الله علیها در نجف اشرف متعلق به گروه امور فکری و فرهنگی در آستان مقدس عباسی علیه السلام سمینار قرآنی با عنوان «امام مهدی عجل الله تعالی فرجه در قرآن کریم» را برگزار کرد.

برگزاری سمینار بین المللی قرآنی درباره امام زمان عجل الله تعالی فرجه در شهر مقدس کربلا

این سمینار با مشارکت بیش از 300 شرکت کننده از داخل و خارج از عراق از طریق نرم افزار ZOOM برگزار شد.

حجت الله الاسلام شیخ «حسین عبدالرضا اسدی» یکی از استادان متخصص در حوزه مهدویت سخنرانی کرد.

در همین حال «حسین ترابی» از چهره های علمی عراق در این باره گفت: این سمینار نخستین سمیناری است که این گروه همزمان با سالروز منجی بشریت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه برگزار کرد. محورهای این سیمنار درباره امام زمان عجل الله تعالی فرجه در قرآن کریم و آیاتی که بیانگر ظهور آن حضرت و روایت های صحیح و معتبر است. در این سمینار تعدادی از آیات قرآن کریم که مردم به ظهور منجی بشارت می دهد، بررسی شد. این آیات بر برچیده شدن ظلم و جور و برپایی عدل الهی بشارت می دهد.

وی افزود: این سمینار با تعامل گسترده شرکت کنندگان از کشورهای مختلف از جمله سوریه، لبنان، کویت، عربستان، آمریکا، انگلیس، روسیه و سوئد و عراق برخوردار بود. در این سمینار تفسیرها و پرسش های متعدد تحت تاثیر فضای سخنرانی ها مطرح شد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا