آسیااخبارجهانجهان اسلامعراق

آستان قدس حسینی: بیش از ۴ میلیارد دینار برای مداوای مجروحان جنگ علیه داعش هزینه شده است

آستان مقدس حسینی، اعلام کرد که بیش از ۴ میلیارد دینار عراقی برای درمان مجروحان نیروهای مقابله کننده با ستی های تندروی داعش هزینه کرده است.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ «عماد الجشعمی» مسئول واحد رسانه بخش حمایت از خانواده های شهداء و مجروحین، اظهار داشت: مبالغی که توسط آستان مقدس حسینی از ۲۰۱۴ میلادی تا آخر ماه مارس ۲۰۲۱، به عنوان کمک های مالی و هزینه های درمانی در داخل و خارج عراق برای درمان مجروحان نیروهای امنیتی و کسانی که به فتوای «دفاع کفائی» لبیک گفته اند، به ۴ میلیارد دینار عراقی رسیده است.

آستان قدس حسینی: بیش از ۴ میلیارد دینار برای مداوای مجروحان جنگ علیه داعش هزینه شده است

وی افزود: کمک های مالی و کمک های مقطعی برای مجروحان نیروهای امنیتی و «دفاع کفائی» نیز به مبلغ (۱.۶۲۲.۶۵۰.۰۰۰) دینار عراقی برای ۲۰۴۱ مجروح بوده است.

الجشعمی همچنین اظهار داشت: مبالغ هزینه شده برای درمان مجروحین تمام گروه ها در داخل عراق، (۳۴۶.۸۵۰.۰۰۰) دینار عراقی برای ۱۳۸۲ مجروح بوده است.

به گفته وی این مبلغ، بدون تخفیف های بیمارستان امام زین العابدین علیه السلام، متعلق به آستان مقدس حسینی و بیمارستان «الکفیل» متعلق به آستان مقدس عباسی است.

عماد الجشعمی در پایان اظهار داشت: مبالغ هزینه شده برای درمان مجروحین همه گروه ها در خارج از عراق، (۱.۷۲۸.۵۳۷.۵۰۰) دینار برای ۴۷۰ مجروح بوده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا