آمریکااخبارجهان

وزیر دفاع جدید آمریکا “دشمن” مسلمانان است

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ چند روز پیش رسانه های آمریکایی خبر برکناری “مارک اسپر” وزیر دفاع ایالات متحده را رسما اعلام کردند.

گفتنی است بدون اینکه اطلاعاتی در مورد علل برکناری او منتشر شود، “کریستوفر میلر” مدیر مرکز ملی مبارزه با تروریسم سرپرستی وزارت دفاع آمریکا را بر عهده گرفت.

این خبر تحلیل های زیادی را با خود به همراه داشت که جنجالی ترین آن این بود که وزیر دفاع سابق مخالف طرح “دونالد ترامپ” برای حمله به ایران در روزهای پایانی ریاست جمهوریش بوده از همین رو به دستور مستقیم وی برکنار شده است.

البته این تحلیل تا به این لحظه توسط هیچ فرد یا ارگان یا کشوری به طور رسمی تأیید نشده است.

اما در این میان آنچه که به نظر می رسد اهمیت بیشتری دارد این است که فرد روی کار آمده در وزارت دفاع آمریکا، چه افکار و اعتقاداتی دارد و در مجموع وزارت دفاع وی به نفع مسمانان است یا خیر؟!

بررسی های انجام شده توسط خبرنگار شیعه ویوز حاکی از آن است که “کریستوفر میلر” که سرپرستی وزارت دفاع آمریکا را بر عهده گرفته به هیچ وجه میانه خوبی با مسمانان و کشورهای اسلامی ندارد.

طبق این بررسی ها مشخص شد که او به قدری با مسمانان دشمنی دارد که حتی “باراک اوباما” رئیس جمهور سابق آمریکا را “رهبری تروریست” و “مسلمان” نامیده بود!

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا