آسیااخبارجهانلبنانمرجعیت شیعهموسسات جهانی شیعه

مؤسسه مصباح الحسین با مجوز آیت الله العظمی شیرازی، پویش کمک‌رسانی به مردم لبنان را آغاز کرد

با مجوز مرجع عالیقدر آیت‌الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی، مؤسسه نیکوکاری فرهنگی مصباح الحسین علیه‌السلام، پویش بزرگ کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده لبنان را آغاز کرده است.

این پویش با هدف تأمین نیازهای اساسی و بهداشتی خانواده‌های آسیب دیده از حملات اسرائیل در جنوب لبنان راه‌اندازی شده است و از تمامی مؤمنان دعوت شده تا در این حرکت انسان‌دوستانه مشارکت کنند.

مؤسسه نیکوکاری فرهنگی مصباح الحسین علیه السلام برای کمک به مردم آسیب‌دیده لبنان از حملات اسرائیل، پویش بزرگ کمک‌رسانی را با مجوز مرجع عالیقدر آیت‌الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی راه‌اندازی کرده است.

این پویش با شعار «با هم برای کمک به لبنان» آغاز شده و هدف آن جمع‌آوری کمک‌های مالی و شرعی برای یاری‌رسانی به خانواده‌های آسیب‌دیده مؤمن در جنوب لبنان است.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه، براساس بیانیه‌ای که این مؤسسه منتشر کرده، این اقدام در راستای توصیه‌های مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی صورت گرفته است که بر ضرورت یاری‌رسانی به خانواده‌های مؤمن و نیازمند لبنان تاکید کرده‌اند.

این پویش با هدف تأمین نیازهای ضروری مردم لبنان، از جمله توزیع کالاهای اساسی مانند برنج، آرد، عدس، نخود، روغن خوراکی، شیر و خرما آغاز شده است.

همچنین، لباس، اشیاء مورد نیاز کودکان و زنان و فرش‌های ضروری نیز از جمله کمک‌هایی هستند که به آسیب‌دیدگان ارائه خواهد شد.

در بخش حمایت‌های بهداشتی، مؤسسه نیکوکاری فرهنگی مصباح الحسین علیه السلام برنامه‌هایی برای تأمین دارو و لوازم پزشکی برای بیماران و مجروحان دارد، تا نیازهای بهداشتی آنان نیز برآورده شود.

این مؤسسه که با الهام از اصول فداکاری و ایثار امام حسین علیه السلام فعالیت می‌کند، از تمامی مؤمنان دعوت کرده است تا در این حرکت انسان‌دوستانه شرکت کنند و با کمک‌های خود به کاهش مشکلات مردم لبنان یاری رسانند.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا