اخبارجهانجهان اسلامعراق

تامین امنیت مبادی ورودی کربلا توسط حشدالشعبی در ایام زیارت اربعین حسینی

حشدالشعبی در ایام زیارت اربعین حسینی همگام با سایر نهادهای نظامی و امنیتی، در برقراری امنیت استان کربلا مشارکت می کند.

نیروهای تیپ 37 حشد الشعبی در چارچوب پشتیبانی های امنیتی در ایام زیارت اربعین حسینی، مجموعه ای از اقدامات لازم را برای تامین امنیت مبادی ورودی در استان کربلا انجام دادند.

عبدالله شافی، مسئول منطقه رفیع در تیپ 37 حشدالشعبی گفت: این اقدامات در چارچوب تلاش های یکپارچه برای اطمینان از امنیت زائران و امنیت استان کربلا در طول زیارت اربعین صورت می گیرد.

عبدالله شافی در توضیح این اقدام ها گفت: این اقدام ها با همکاری تنگاتنگ با نیروهای ارتش و پلیس و زیر نظر مستقیم فرمانده عملیات مشترک کربلا و رئیس پلیس کربلا انجام می شود.

مسئول منطقه رفیع در تیپ 37 حشدالشعبی در ادامه گفت: تدابیر امنیتی شامل بازرسی و جستجوی کامل در چندین منطقه حیاتی از جمله محورهای مزرعه فدک، دریاچه رزازة، کارخانه ها و کمربند سبز می باشد.

وی با تاکید بر این که عملیات در این مناطق در ایام زیارت اربعین ادامه دارد، افزود: این اقدامات برای حصول اطمینان از عدم وجود هرگونه تهدید که ممکن است استان کربلا را هدف قرار دهد، صورت می گیرد.

عبدالله شافی همچنین خاطرنشان کرد: تیم های امنیتی در تلاش هستند تا بازرسی های همه جانبه در مناطق مختلف حوزه مسئولیت خود از جمله مناطق دورافتاده و حیاتی، با هدف جلوگیری از هرگونه تهدید که منجر به تضعیف امنیت و ثبات در کربلا شود، انجام دهند.

مسئول منطقه رفیع در تیپ 37 حشدالشعبی افزود: نیروهای حشد الشعبی با هماهنگی سایر دستگاه های امنیتی به تلاش خود برای تامین امنیت تمامی جاده ها و مسیرهای منتهی به کربلا و تقویت حضور نیروهای امنیتی در پاسگاه های اصلی و فرعی ادامه می دهند.

وی هم چنین تاکید کرد: برای اطمینان از آمادگی تمامی تیم های امنیتی و ایجاد فضای امن و راحت برای زائران اربعین حسینی، این اقدامات به صورت شبانه روزی در جریان است.

عبدالله شافی در همین راستا با قدردانی از تلاش‌های همه دستگاه‌های امنیتی و نظامی در استان کربلا، از همکاری و هماهنگی مستمر آنها برای تضمین موفقیت‌آمیز بودن طرح تأمین امنیت زیارت اربعین حسینی قدردانی کرد و تاکید کرد که نیروهای حشد الشعبی هوشیارانه آماده مقابله با هرگونه تحولی که ممکن است در طول ایام زیارتی اربعین به وجود آید، به منظور اطمینان از ایمنی و حفاظت از زائران خواهند بود.

مسئول منطقه رفیع در تیپ 37 حشدالشعبی در خاتمه تاکید کرد که این یگان با همکاری همه نهادهای امنیتی متعهد به ارائه بالاترین سطوح حفاظتی و امنیتی برای استانداری کربلا و زائران اربعین حسینی است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا