بدون دسته

ورود ملیون ها زائر به شهر مقدس کربلا در آستانه نیمه شعبان

در آستانه نیمه شعبان ملیون ها شیعه و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با هدف به جا آوردن زیارت مخصوصه ابا عبدالله الحسین علیه السلام، به شهر مقدس کربلا سفر کرده اند.

به گزارش شیعه ویوز (اخبار شیعیان جهان)؛ هر چند آمار دقیقی نمی توان از تعداد زائرانی که تا به این لحظه وارد شهر مقدس کربلا شده اند، ارائه داد اما بررسی های میدانی انجام شده توسط خبرنگاران شیعه ویوز نشان می دهد طی چند روز اخیر تا به این لحظه ملیون ها عاشق از شهرها و نقاط مختلف عراق و برخی ها نیز از خارج از کشور عراق، وارد شهر مقدس کربلا شده اند.

نکته قابل توجه این است که علی رغم حضور پر شور زنان و کودکان در میان زائران، بیشتر آنها با پای پیاده به شهر مقدس کربلا مشرف شده‌اند که نشان دهند شور و شعف و اشتیاق بی پایان آنها به سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین علیه السلام است.

در طول مسیر منتهی به شهر مقدس کربلا و حرم‌های مطهر مواکب با هدف خدمت رسانی به زائران و ارائه غذا و نوشیدنی های مختلف، برپا شده است.

از حدود یک هفته پیش نیز نیروهای امنیتی عراق با هدف تامین امنیت زائران، در نقاط مختلف منتهی به شهر مقدس کربلا مستقر شده اند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا