بدون دسته

موفقیت عراقی ها در خدمت رسانی به زائران زیارت شعبانیه

عراقی ها یکبار دیگر در خدمت رسانی به زائران حسینی سنگ تمام گذاشتند و بمناسبت زیارت شعبانیه، خدمات مختلفی را در زمینه های امنیتی، بهداشتی و خدماتی، آن هم در بهترین سطح ممکن ارائه کردند.

در این راستا، برخی از کاربران عراقی در شبکه های اجتماعی، با انتشار مطالبی خدمات دولت عراق و عتبات عالیات به زائران امام حسین علیه السلام را تحسین نمودند.

به گفته ی این فعالان، حتی مواکب حسینی نیز خدمات ویژه و متفاوتی نسبت به خدمات سال های گذشته به زائران ارائه دادند و به رغم حضور میلیون ها زائر در شهر مقدس کربلا، هیچ گونه کمبودی در طول سه روز اصلی زیارت مخصوصه، احساس نشد که این امر موجب شادی و خرسندی هر چه بیشتر شیعیان و زائرانی شد که به زیارت شهر مقدس کربلا آمده بودند.

از سوی دیگر سرهنگ تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات های مشترک عراق هم طی اظهاراتی از موفقیت طرح امنیتی ویژه زیارت شعبانیه خبر داد و گفت: زیارت شعبانیه امسال بدون هیچ گونه مشکل امنیتی به پایان رسید که این مساله در نوع خود بی سابقه است.

لازم به ذکر است، حداقل ۷۵۰ موکب در شهر مقدس کربلا و اطراف آن، در ایام زیارت شعبانیه امسال، به زائران خدمت رسانی می کردند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا