جهان

مجلس بزرگداشت قربانیان تیر اندازی به نمازگزاران مسجد شهر کبک سيتى در مونترال كانادا

مجلس بزرگداشتی برای جان باختگان حادثه «کبک سیتی»، در مونترال «کانادا» برگزار شد.

 

مجلس بزرگداشتی برای جان باختگان حادثه «کبک سیتی»، در مونترال «کانادا» برگزار شد.

به همت «مرکز اسلامى مسلمانان فوروم» مونترال مراسم بزرگداشتی برای قربانیان حادثه تیر اندازی به نمازگزاران مسجد «کبک سیتی» برگزار شد.

در این مراسم، مراکز اسلامی مختلف از جمله، مرکز اسلامی ایرانیان و مرکز جهانی آیت الله العظمی شیرازی مدظله به همراه هیئت امنای این مراکز، حضور داشتند.

در این مراسم، «حجت الاسلام والمسلمین شیخ صالح سیبویه» به عنوان نماينده مرجع عاليقدر آيت الله العظمى شيرازى و مدیر این دو مرکز شیعی به ایراد سخن پرداخت.

ایشان طی سخنان خود سلام مرجعیت شیعه «آیت الله العظمی سید صادق شیرازی» مدظله را به حضار رسانده و با اشاره به آیات قرآنی و سنت نبوی گفت: 

ما باید دست به دست یکدیگر داده و با ترویج فرهنگ همزیستی مسالمت آمیز، سعی نماییم تا در کنار یکدیگر با مهربانی و بخشندگی زندگی کنیم.

ایشان در ادامه با اشاره به رهنمودهای مرجعیت شیعه، افزود: مرجع عالی قدر ما، همیشه این مسئله را به ما تاکید می کنند که اگر میخواهید صدایتان شنیده شود و توسط خدای منان صاحب عزت شوید؛ باید مهربانی و بخشندگی را در تمام امور زندگی خود به کار گیرید.

«حجت الاسلام و المسلمین شیخ صالح سیبویه» در پایان، برای جا نباختگان حادثه تیر اندازی مسجد کبک سيتى از خدای منان طلب بخشش کرده و برای مجروحان آرزوی بهبودی نمود.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا