جهان

حمله به یک بانوی مسلمان در فرودگاه نیویورک

یک بانوی مسلمان، در فرودگاه بین‌المللی «جان اف کندیِ» نیویورک مورد حمله قرار گرفت.

 

یک بانوی مسلمان، در فرودگاه بین‌المللی «جان اف کندیِ» نیویورک مورد حمله قرار گرفت.

به گفته مقامات فرودگاه، یک مرد مهاجم به نام «رابین رودز» یک بانوی مسلمان به نام «ربیعه خان» را که کارمند شرکت هواپیمایی دلتا نیز هست، مورد حمله کلامی و فیزیکی قرار داده است.

«رابین رودزِ» ۵۷ ساله که اهل شهر «ورچستر» در ایالت «ماساچوست» است، در فرودگاه «جان اف کندی» در انتظار پرواز به «ماساچوست» بوده است که به‌یک‌باره خطاب به این بانوی مسلمان، الفاظ رکیکی را بر زبان آورده و پس از اعتراض بانوی مسلمان به رفتارش وی را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

ریچارد براون، دادستان منطقه کوئینز ضمن تایید این حادثه، افزود: این حمله زمانی رخ داده است که خانم «ربیعه خان» میخواسته کار خود را آغاز کند.

دادستان کوئینز افزود: «رابین رودز» تا زمان تشکیل دادگاه و محاکمه خود؛ باید 50هزار دلار وثیقه پرداخت نماید تا به زندان نرود.

این نژاد پرست آمریکایی به حمله، تهدید و آزار و اذیت به‌عنوان جرائم ناشی از نفرت متهم شده است.

به گفته مقامات او زمان دستگیر شدنش با تمسخر حجاب این بانوی مسلمان نیز گفته است: من نمی دانستم که او مرد است یا زن؛ زیرا سر خود را پوشانده بود.

به گفته جامعه شناسان غربی، فعالیت های سنی های تندرو و اظهارات مقامات غربی بر علیه مسلمانان، جوی از نفرت را در بین مردمی که اطلاعات کمی در باره اسلام و مسلمانان دارند بوجود آورده است.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا