جهان

حمایت وزیر کشور «بلژیک» از اسلام و مسلمانان

وزیر کشور «بلژیک»، در حمایت از مسلمان و دین مبین اسلام اظهار داشت: بدترین عملکرد ما این است که برای اسلام، دشمن تراشی کنیم.

 

 

وزیر کشور «بلژیک»، در حمایت از مسلمان و دین مبین اسلام اظهار داشت: بدترین عملکرد ما این است که برای اسلام، دشمن تراشی کنیم.

«جان جامبون» که در جمع تعدادی از نمایندگان پارلمان اروپا در «بروکسل» با موضوع حملات تروریستی بلژیک سخن می گفت، افزود: در  بلژیک بین ۶۰۰ هزار تا ۷۰۰ هزار مسلمان زندگی می کنند و هیچ مشکلی برای امنیت این کشور محسوب نمی شوند.

او در ادامه گفته، با دشمن تراشی برای این جامعه بزرگ مسلمان که یکی از اقلیت های بزرگ دینی بلژیک را تشکیل می دهند، در واقع برای خود مشکل سازی کرده ایم.

این مقام ارشد بلژیکی همچنین یادآور شد: مقامات اروپایی باید واقع نگر باشند و به جای ایجاد هراس از اسلام و مسلمانان، به دنبال تروریست های واقعی، کسانی که از آنان حمایت می کنند و شبکه های مرتبط با آنان باشند.

جامبون، در انتهای سخنان خود افزود: تاکنون هزاران بار گفته ام و بازهم می گویم، بدترین اشتباه ما، دشمن سازی علیه اسلام است و ما باید جلوی این اقدام نسنجیده را هرچه زودتر بگیریم.

در این نشست، وزیر دادگستری بلژیک نیز به ایراد سخنرانی پرداخت و اذعان داشت: به زودی در اروپا، مسلمانان و کسانی که طبق شریعت اسلام عمل می کنند، از مسیحیان پیشی خواهند گرفت.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا