جهان

شورای مسلمانان آمریکا ترامپ را به مناظره فراخواند

شورای امور عمومی مسلمانان آمریکا، در نامه‌ای ترامپ را به مناظره دعوت کرد.

 

 

 

شورای امور عمومی مسلمانان آمریکا، در نامه‌ای ترامپ را به مناظره دعوت کرد.

این شورا که یک سازمان مدافع حقوق مسلمانان آمریکا در شهر لس‌آنجلس است، در این نامه نوشت: از زمانی که اعلام کردید در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت می‌کنید، شروع به قربانی کردن جامعه مسلمانان آمریکا و برخی دیگر از اقلیت‌ها به عنوان راه‌حلی برای مشکلات مورد ادعای خود در آمریکا کردید.

ترامپ به‌تازگی در یک سخنرانی انتخاباتی در ایالت کارولینای جنوبی با تکرار جريان کشتار مسلمانان به دست یک ژنرال آمریکایی در فیلیپین، کار او را مورد تمجید قرار داد. 

وی گفته: ژنرال پرشینگ 50 نفر از مسلمانان را به خط کرد و به نیروهایش دستور داد که همه را بکشند به جز یک نفر و به آن یک نفر گفت که برگرد و برای بقیه ماجرا را تعریف کن، ما نیز باید شروع کنیم.

شورای امور عمومی مسلمانان در این نامه با به چالش کشیدن ترامپ، به این میلیارد نیویورکی پیشنهاد داد که در مناظره‌ای با یک نماینده از جامعه مسلمانان آمریکا شرکت کند تا در مورد مسائلی که او در مورد اسلام و مسلمانان مطرح می‌کند، بحث کنند. 

پیش‌تر نیز یک سازمان اسلامی در آمریکا، با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اظهارات اسلام‌ستیزانه ترامپ، گفته بود: لفاظی‌های تحریک‌آمیز او از حد گذشته و از ترویج نفرت به تحریک خشونت علیه مسلمانان رسیده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا