جهان

اعلام یک جوان تازه مسلمان شده ی السالوادوری در خصوص تمایل جوانان آمریکای لاتین به مذهب تشیع

به گزارش«شیعه نیوز»، یک جوان تازه مسلمان شده الساوادوری گفت: جوانان آمریکای لاتین که عمدتا کاتولیک هستند با مطالعه عمیق اسلام و قرآن گرایش زیادی به مکتب شیعه دارند

 

به گزارش«شیعه نیوز»، یک جوان تازه مسلمان شده الساوادوری گفت: جوانان آمریکای لاتین که عمدتا کاتولیک هستند با مطالعه عمیق اسلام و قرآن گرایش زیادی به مکتب شیعه دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، وی که پس از شیعه‌شدن، نام خود را بلال برگزید، بعدازظهر شنبه در جمع معتکفان مسجد امام حسن عسکری(علیه السلام) قم اظهار کرد: کشورهای آمریکای لاتین با مشکلات زیادی همراه بودند و در آنها جنگ‌های زیادی رخ می‌داد. ۵۰۰ سال پیش استعماگران آنجا را فتح و دین مسیحی را بر ما تحمیل کردند.

وی با ابراز تاسف از اینکه مسیحیت کاتولیک از طریق جنگ و قتل و غارت بر مردم آمریکای لاتین تحمیل شده، تصریح کرد: سال‌ها بعد، استعمارگران تمام فرهنگ و تمدن منطقه آمریکای لاتین را نابود و مردم را از خدا و فرهنگ جدا کرده و آنها را به کمونیسم و بی‌خدایی دعوت کردند و آنها را در ظلمت خیلی شدید قرار دادند.

شايان ذكر است بر اساس فرموده هاى مرجعيت عظيم الشأن آيت الله العظمى شيرازى ، يكى از مهمترين و تاثير گذارترين راههاى نشر و ترويج مكتب حقه اهل بيت عصمت طهارت عليهم السلام در عصر حاضر شبكات ماهواره اى شيعى هستند و شبكه جهانى امام حسين عليه السلام طى شش سال گذشته از طلايه داران اين مهم به سه زبان فارسى ، عربى و انگليسى مى باشد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا