جهان

بازدید وکیل مرجعیت از مدرسه اسلامی الانوار در کانادا

نماینده مرجعیت شیعه از مدرسه اسلامی «الانوار» در کانادا بازدید نمود.

 

نماینده مرجعیت شیعه از مدرسه اسلامی «الانوار» در کانادا بازدید نمود.

«حجت الاسلام شیخ جلال معاش» وکیل مرجعیت شیعه «آیت الله العظمی سید صادق شیرازی»مدظله، از مدرسه اسلامی «الانوار» در شهر اتاوایِ کانادا بازدید نموده و با هیئت مدیره، اساتید و دانش آموزان این مدرسه به گفتگو پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلا رسانی دفتر «آیت الله العظمی شیرازی»در این دیدارها که با همراهی «حجت الاسلام شیخ رضا الاسلامی» انجام شد؛ «حجت الاسلام معاش» طی سخنانی گفت: تاسیس مدارس اسلامی در تمام سطوح امری ضروری است، چرا که این مدارس کمک میکنند تا کودکان و نسل جوان حاضر در جامعه امروزی ، در بهترین و سالمترین مکان، تعلیم و تربیت اسلامی را فرا بگیرند.

نماینده مرجع عالیقدر افزود: بنده از تمام خانواده های مسلمان می خواهم تا فرزندان خود را در چنین مدارسی ثبت نام کنند تا آینده ای درخشان را برای آنها رقم زده باشند.

 «حجت الاسلام معاش» در پایان صحبت های خود از زحمات بانیان و موسسان این مدرسه تشکر و تقدیر نموده و به هر کدام از معلمان این مدرسه دست گلی زیبا را به پاس زحماتشان هدیه داد.

مدیران و معلمان مدرسه اسلامی «الانوار» نیز در پایان این دیدار از وکیل مرجعیت شیعه جهت حضور، بازدید و تشویق کادر فنی این مدرسه در امر تعلیم و تدریس صحیح فرزندان جامعه و دیدار نزدیک با آنها تشکر و تقدیر به عمل آوردند .

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا