جهان

ارسال کارت پستال های رمضانیه به مساجد آمریکا

یک سازمان مردم نهاد به نام «DoSomething» ـ دو سامثینگ ـ در آمریکا با ارسال کارت پستال‌های ماه رمضان به مساجد سراسر آمریکا حمایت خود را از مسلمانان این کشور اعلام کرد.

 

یک سازمان مردم نهاد به نام «DoSomething» ـ دو سامثینگ ـ در آمریکا با ارسال کارت پستال های ماه رمضان به مساجد سراسر آمریکا حمایت خود را از مسلمانان این کشور اعلام کرد.

این سازمان غیر انتفاعی، که با هدف تشویق جوانان به انجام تغییرات مثبت فعالیت دارد، با راه انداختن کمپین ارسال کارت پستال‌های رمضان به مساجد تلاش دارد به مسلمانان آمریکا اطمینان دهد که تنها نیستند و این سازمان حامی آن‌ها است.

«آدام گارنر»، مدیر این سازمان گفت: جرایم ناشی از نفرت علیه مسلمانان در سراسر آمریکا افزایش یافته و در چنین شرایطی بخشی از شهروندان خوب آمریکایی باید کنار همسایگان مسلمان ایستاده و از آن‌ها حمایت کند.

وی افزود: این سازمان برای آزادی مذهبی تلاش می‌کند و معتقد است مسلمانان مانند سایر مردم آمریکا لایق احترام هستند.

گارنر اظهار کرد: کمپین کارت پستال‌های رمضان از سوی مردم مورد استقبال قرار گرفت و بیش از ۴۰ هزار نفر برای شرکت در آن نام‌نویسی کردند.

وی گفت: تاکنون ۲۹ هزار کارت پستال به مساجد سراسر کشور ارسال شده است و هنوز فرصت ارسال تا پایان ماه رمضان باقی مانده است.   

گارنر تصریح کرد: کارت پستال‌های ارسال شده به مساجد از سوی غیر مسلمانان تهیه شده و حاوی پیام‌های زیبایی از اعلام دوستی و همبستگی است.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا