جهان

ابزار همدردی شیعیان لندن با قربانیان حادثه تروریستی منچستر

یعیان لندن با قربانیان حادثه تروریستی منچستر ابزار همدردی کردند.

 

شیعیان لندن با قربانیان حادثه تروریستی منچستر ابزار همدردی کردند.

پس از وقوع حادثه تروریستی در شهر منچستر انگلستان، جمعی از شیعیان لندن متشکل از ده ها خانواده شیعی با تجمع در مرکز اسلامی آیت الله العظمی خویی در لندن و روشن کردن شمع با قربانیان این حادثه تروریستی ابراز همدردی کردند.

علاوه بر این رئیس پلیس لندن نیز به همراه یکی از فرماندهان پلیس این شهر با گروهی از مسلمانان و دانش آموزان و معلمان و نمایندگان برخی مؤسسات اسلامیِ غیر دولتی در این مرکز دیدار کردند تا با قربانیان این حادثه تروریستی ابراز همدردی کنند.

در این مراسم خانم «کرسیدا دیک» از مسئولان پلیس لندن با اشاره به حادثه تررویستی منچستر گفت: پلیس همواره خود را مسئول تامین امنیت شهروندان انگلستان از هر گروه، نژاد و دینی می داند و در این راه تمام توان خود را به کار می گیرد.

دانش آموزان مسلمان، شرکت کننده در این مراسم نیز با استفاده از حضور پلیس لندن به بیان دغدغه ها و مشکلات خود در این شهر پرداختند.

این دانش آموزان اعلام کردند که به دلیل داشتن حجاب مورد بی احترامی و تعرض برخی افراد قرار می گیرند، زیرا آنها شناخت صحیحی از اسلام ندارند و قسمت بزرگی از شناخت غلط آنها از اسلام به دلیل اطلاع رسانی غلط رسانه های کشور انگلیس است.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا