رسانه های شیعه

محكوميت اعدام آيت الله نمر از سوى مجموعه رسانه اى امام حسين عليه السلام

مجموعه رسانه اى امام حسين عليه السلام طى بيانيه اى اعدام شهيد آيت الله النمر را محكوم نمود

 

 

 

مجموعه رسانه اى امام حسين عليه السلام طى بيانيه اى اعدام شهيد آيت الله النمر را محكوم نمود

متن اين بيانيه بدين شرح است:

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تبارک و تعالی فی محکم کتابه: ومن قتل مظلوما فقد جعلنا لوليه سلطانا فلا يسرف في القتل إنه كان منصورا 

 

خبر جنايت رژيم سفاک عربستان سعودى در اعدام آيت الله شيخ نمر باقر النمر و سه تن ديگر از شيعيان موجب تالم و تاثر جوامع اسلامى ، روشنفكران و آزادانديشان شد.

این عالم ربانی که سالیان متمادی در سنگر علم و فقاهت و دفاع از مذهب حقه ی تشیع در مقابل حکومت وهابیت آل سعود تلاش می کرد منادی اسلام حقیقی در سرزمین وحی بود  که سخنان آتشین علامه نمر در

احیای شعائر حسینی هیچگاه از اذهان تاریخ فراموش نخواهد شد.

شایسته است که جوانان غیور شیعه ی عربستان با الگوگیری از شخصیت آن عالم مجاهد، راه حسینی وی را ادامه داده و با برپایی شعائر الهی در سرزمین های غصب شده اسلام توسط  آل عبدالوهاب آرزوی دیرین آن عالم شهید را محقق نمایند.

 

مجموعه رسانه اى امام حسين عليه السلام ضمن محكوميت اعدام آيت الله شيخ نمر باقر النمر ؛ نسبت به تفرقه افكنى حكام عربستانى در بين جوامع اسلامى هشدار ميدهد.

حكام عربستان سعودى می بایست ملتفت باشند، اعمالى را كه در سايه فتاواى شيوخ وهابى وبه نام اسلام انجام ميدهند بر هم زيستى مسالمت آميز در كشورهاى اسلامى ضربه زده و پايه هاى حكومتشان را متزلزل خواهد ساخت.

 

در پايان بار ديگر اين ضايعه را به محضر حضرت حجت بن الحسن عجل الله فرجه الشريف، مراجع عظام تقليد، خانواده آن شهيد ومحبينش تسليت گفته و از خداوند متعال براى ايشان صبر جزيل خواستاريم.

مجموعه رسانه اى امام حسين عليه السلام

٢١ ربيع الاول ١٤٣٧ هجرى قمرى

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا