مرجعیت شیعه

دیدار مسئولین مقام امام صادق علیه السلام با مرجعیت شیعه

 رئیس هیئت مدیره مقامِ امام جعفر صادق علیه السلام در شهر مقدس کربلا، با مرجعیت شیعه دیدار کرد.

 

رئیس هیئت مدیره مقامِ امام جعفر صادق علیه السلام در شهر مقدس کربلا، با مرجعیت شیعه دیدار کرد.

آقای «سید محمد بحرالعلوم» رئیس هیئت مدیره مقامِ امام جعفر صادق علیه السلام در شهر مقدس کربلا، به همراه آقای «سید ابو امیر کربلایی» با حضور در بیت مرجعیت شیعه «آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله» در شهر مقدس قم، با معظم له دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، مرجعیت شیعه طی سخنانی فرمودند: 

در دنیا بازارهای متفاوتی وجود دارد، ولی در آخرت تنها یک بازار وجود دارد و آن بازار اهل بیت علیهم السلام است که پشتوانه آن را باید در دنیا فراهم کرد. 

معظم له افزودند: اهل بیت علیهم السلام به خواست و اراده ی خدای عزوجل ماندگارند و هر که با این خاندان در ارتباط باشد، به اندازه ارتباطش با آن پاکان، ماندگاری خواهد یافت.

ایشان ضمن قرائت و اشاره به آیه 17 سوره «رعد» ادامه دادند: کار برای خدای متعال و اهل بیت علیهم السلام به شکیبایی و بردباری و نیز، پشت سر گذاشتن مشکلات با رفتاری خردمندانه نیاز دارد و این، راه و شیوه ی اهل بیت علیهم السلام است. این خاندان نیز در مسیر خود سختی های بسیار و طاقت فرسا دیدند، اما راهشان همچنان پاک و ماندگار است.

در پایان این دیدار نیز، میهمانان مرجعیت شیعه، ضمن تشکر از ایشان؛ هدایایى به رسم یاد بود از شهر مقدس کربلا به ایشان تقدیم کردند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا