مرجعیت شیعه

پیام تسلیت مجموعه رسانه ای شبکه جهانی امام حسین علیه السلام بمناسبت ارتحال آيت الله حاج سید هادی طباطبایی قمی

در پی ارتحال حضرت آيت الله آقای حاج سید هادی طباطبایی قمی رضوان الله تعالي عليه، شبکه جهانی امام حسین علیه السلام در پیامی ارتحال غمبارآن عالم ربانی را به ساحت مقدس امام زمان ارواحنافداه و همچنین به بیت شامخِ علم و فقاهت طباطبایی قمی تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح می باشد:

 

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم في الاسلام ثلمة لايسدها شيء

 ارتحال غمبار عالم رباني و فقيه صمداني ، مرحوم آيت الله آقای حاج سید هادی طباطبایی قمی رضوان الله تعالي عليه موجب تأثر و تأسف فراوان گرديد.

آن فقيه ولایی ، که از شجره طیبه ی خاندان علم و فقاهت قمّی و نوه مکرم مرحوم آیت الله العظمی حاج آقا حسین طباطبایی قمی قدس سره بوده اند، از استوانه هاي علمی و معنوی شیعه و از ارکان مجامع علمی جهان اسلام بشمار می رفتند كه ساليان متمادي عمر پر بركت خود را در ترويج و نشر شريعت غرّاء و تربيت طلاب علوم دینی گذرانده و با اخلاق كريمه شان ، مربي بزرگی براي نفوس مستعده و تشنگان طريق عبوديت و معنويت بوده اند.

فقدان آن فقیه مجاهد که همواره در دفاع از حریم ولایت می کوشید و بر اقامه شعائر مقدس حسینی نیز اهتمام ویژه ای داشت ، ضايعه اي جبران ناپذير برای حوزه های علمیه خواهد بود .

خاندان جلیل القدر طباطبائی قمی همواره در طول تاریخ تشیع پرچمدار دفاع از شعائرالله بوده اند که تکریم و حمایت های بی دریغ این بیت نورانی از مجموعه های شیعی ، احساس مسئولیت در مقابله ی با تهاجمات بر شعائرالله و مبارزه ی با تفکرات ضد شیعی و اهتمام بر رونق بخشیدن به احیای روضه ها و جلسات اعتقادی شیعه ، از خصوصیات بارز این بیت شامخ بشمار می رود .

شبکه جهانی امام حسین علیه السلام مصيبت آن فقیه عالیقدر را به آستان مقدس حضرت بقية الله الاعظم مهدی موعود ارواح العالمين له الفداء و به حوزه هاي علميه و به حضرات آيات عظام و علماي اعلام، به خصوص به فقیه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام حضرت آیت الله العظمی حاج سید تقی قمی مدظله العالی و بيت معظم آن مرحوم تسليت گفته و غفران الهي و ترفيع درجات براي آن فقيد سعيد و صبر جميل و اجر جزيل براي بازماندگان محترم از خداوند متعال مسئلت دارد.

 

شبکه جهانی امام حسین علیه السلام ـ کربلای معلی

نوزدهم شوال المکرم ١٤٣٦ هجرى قمرى

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا