مرجعیت شیعه

حضرت آیت الله العظمی شیرازی: ارشاد و هدایت مردم بهترین اندوخته آخرت است

مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله، طی سخنانی فرمودند: ارشاد و هدایت مردم بهترین اندوخته آخرت است.

 

 

مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله، طی سخنانی فرمودند: ارشاد و هدایت مردم بهترین اندوخته آخرت است.

معظم له که در دیدار با حاج محمد فدايى مجری و گوینده برنامه «رهنمودهای دینی» که از حرم مطهر حسینی پخش می شود سخن می گفتند، افزودند: فعالیت شما در ارشاد مردم بسیار مهم است و بسا که یک کلمه شما بر فردی اثر بگذارد و او متحول شود و پاداش و اجر او در نامه اعمال شما نیز نوشته خواهد شد.

معظم له با اشاره به رشد جمعیت شهر مقدس کربلا فرمودند: امروزه جمعیت شهر مقدس کربلا افزایش یافته و پیشنهاد میکنم برنامه «رهنمودهای دینی» در بامداد نیز اجرا و پخش شود.

مرجع عالیقدر در ادامه فرمودند: این برنامه از اقدامات و رهاوردهای مرحوم اخوی (مرجع راحل حضرت آیت الله العظمی سید محمد حسینی شیرازی قدس سره) است؛ ایشان می خواستند یک ایستگاه رادیویی در شهر مقدس کربلا تأسیس کنند، ولی رژیم حاکم بر عراق اجازه این کار را به ايشان نداد و به عنوان جایگزین، پیشنهاد دادند که بلندگوهایی در اطراف حرم های مطهر نصب شود و از این طریق برای مردم کربلا و زائران برنامه «رهنمودهای دینی» پخش شود.

گفتنی است این برنامه همچنان همه روزه پیش از اذان ظهر و مغرب از حرم های مطهر حسینی و عباسی در شهر مقدس کربلا پخش می شود و با توجه به مناسبت هاى طول سال، رهنمود هاى آموزنده اى را براى زائران بيان مى کند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا