مرجعیت شیعه

مرجعیت شیعه: جامعه را در برابر تهاجم فکری، اخلاقی و فرهنگی و همچنین دین ستیزی باید مصونیت و مقاومت بخشید

 جمعی از بانوان مومن شهر بغداد، با حضور در شهر مقدس قم و بیت مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی مدظله، با ایشان دیدار کردند. 

 

 

 جمعی از بانوان مومن شهر بغداد، با حضور در شهر مقدس قم و بیت مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی مدظله، با ایشان دیدار کردند. 

به گزارش شیعه ویوز در این دیدار مرجعیت شیعه طی سخنانی با بیان اینکه، انسان باید در زندگی از همت بلندی برخوردار باشد، تأکید کردند که فعالانِ در عرصه های دینی، فرهنگی، آموزشی باید در مقابل مشکلات بردبار و صبور باشند.

بر اساس این گزارش، مداومت و پایداری در نشر علوم اهل بیت علیهم السلام دیگر موضوع مورد تأکید ایشان بود.

معظم له در بیانات خود خطاب به میهمانان، بر نشر این دو امر در بین بانوان و دختران، با هدف ایمن سازی آنان در برابر جریان های گمراه و افکار منحرف و ایستادن در برابر تهاجم فرهنگی و اخلاقی تأکید کردند. 

سپس این بانوان با آیت الله سید حسین شیرازی، فرزند مرجع عالیقدر دیدار نموده و از سخنان ارزشمند ایشان با محوریت «همراهی با تحولات و پیشرفت تکنولوژیکی و فکری» بهره مند شدند. 

فرزند مرجعیت شیعه در سخنان خود بر برخورد با ظلم و فساد، تلاش برای ااندیشه پروری، آموزشِ جامعه و نیز شناخت و به کارگیری تکنولوژی و پیگیری پیشرفت ها در زمینه های فکری، انسانی و فرهنگی تأکید کردند. 

ایشان گفتند: انسان باید فکر و نحوه اندیشیدن خود را متحول کرده و از رویدادهایی که در جهان رخ می دهد مطلع بوده و آن را پیگیری کند. 

آیت الله سید حسین شیرازی همچنین تاکید کردند که مدارس و دانشسراها و حوزه‌های علمیه نیز در این زمینه، به ویژه در عرصه تکنولوژی و فکری باید این گونه عمل کنند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا