مرجعیت شیعه

برگزاری جشن توزیع هدایای مرحله دوم از «بزرگ ترین طرح ازدواج جوانان» در عراق

مرحله دوم طرح تسهیل ازدواج «خانه مودت» با برگزاری مراسم باشکوهی در بغداد پایان یافت.

 

مرحله دوم طرح تسهیل ازدواج «خانه مودت» با برگزاری مراسم باشکوهی در بغداد پایان یافت.

پروژه خانه مودت با هدف ریشه کنی معضل تجردگرایی در کشور عراق، توسط موسسه فرهنگی و نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام پایه گذاری شده است.

مرحله دوم از این طرح عظیم امروز پنجشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۷ با برگزاری جشنی در هتل المنصور میلیای بغداد با تکریم از برندگان قرعه کشی هفتگی برنامه تلویزیونی خانه مودت، به کار خود پایان داد.

این جشن با شکوه با حضور جمعی از شخصیت‌های دینی، اجتماعی، مسئولان کشوری، خبرنگاران، هنرمندان، خیرین  و جمعی از فعالان حقوق بشری همراه بود.

همچنین در حاشیه این مراسم برنامه آموزش مهارت‌های زندگی، شامل آموزش‌هایی در باره مسائل اخلاقی و بهداشت خانواده توسط چند تن از اساتید و کارشناسان بود که در ادامه حجت الاسلام و المسلمین شیخ ناصر الاسدی یکی از وکلای مرجعیت شیعه آیت الله العظمی شیرازی دام ظله درس‌هایی در زمینه اخلاق را به زوج های جوان ارائه نمود.

 در بخش دیگری از جشن مرحله دوم این طرح بزرگ، از خیران عراقی و همه کسانی که در این عمل خیر و خدا پسندانه مشارکت داشتند، تقدیر و تشکر شد.

شایان ذکر است، «موسسه فرهنگی ـ نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام» یکی از موسسه های مرتبط با بزرگ مرجع جهان تشیع «آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی» مدظله، در کشور عراق است.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا