مرجعیت شیعه

تحسین عراقی ها توسط مردم جهان

یکی از مراجع تقلید شیعیان طی سخنانی گفتند: جهانیان به دلیل دفاع مردم عراق از مقدسات و کشورشان، ملت این کشور را تحسین می کنند.

 

یکی از مراجع تقلید شیعیان طی سخنانی گفتند: جهانیان به دلیل دفاع مردم عراق از مقدسات و کشورشان، ملت این کشور را تحسین می کنند.

آیت الله العظمی سید محمد سعید حکیم مدظله، که در جمع دانشجویان عراقی سخن می گفتند، افزودند: جوانان دانشجو باید مسئولیت خود را در زمینه ارشاد جوانانی که درگیر فرهنگ های ویرانگر شده اند، به خوبی انجام دهند.

این مرجع تقلید شیعه ادامه دادند: متاسفانه برخی جوانان به فرهنگ هایی روی می آورند که هم خودشان و هم ملت و هم نعمت های کشورشان را به سوی ویرانی سوق می دهد.

معظم له تصریح کردند: واقعیت ها باید برای این جوانان تبیین شود تا به راه امنی که خدای منان وعده آن را داده، قدم بگذارند که همانا راه حق است.

ایشان ادامه دادند: شخصیت های بسیار بزرگی برای محافظت از این راه جانفشانی کرده اند که در صدر آنها پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و ائمه اطهار علیهم السلام قرار دارند.

این مرجع تقلید اظهار داشتند: همگان باید با خدا، دین و عقیده ارتباط داشته باشند چرا که این مسائل سبب محافظت از مردم و جامعه در برابر هجمه ها شده است.

آیت الله العظمی حکیم تأکید کردند: پایبندی به دین و عقیده و شعائر مذهبی به ویژه در اربعین حسینی و همچنین دفاع از کشور و مقدسات سبب شد تا همه ملت های جهان عراقی ها را تحسین نمایند.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا