مرجعیت شیعه

تاکید بزرگ مرجع جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی شیرازی بر ایجاد و تحکیم ارتباط میان جوانان و اهل بیت علیهم السلام

جمعی از بزرگان شهر مقدس کربلا با بزرگ مرجع جهان تشیع آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی (مدظله) در شهر مقدس قم دیدار کردند.

 

جمعی از بزرگان شهر مقدس کربلا با بزرگ مرجع جهان تشیع آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی (مدظله) در شهر مقدس قم دیدار کردند.

مرجعیت شیعه در این دیدار ضمن بیاناتی فرمودند: در مناسبت های مختلف، ده ها میلیون زائر وارد شهر کربلای معلی می شوند. حتی یک یا دو سال قبل در گزارشی رسمی که از سوی نهادهای عراقی تهیه شده بود، خواندم که در آن سال بیش از یکصد میلیون زائر وارد کربلای معلی شده است.

ایشان ادامه دادند:  این زائران در سفر خود به شهر مقدس کربلا با شهروندان و خصوصا جوانان جامعه تعامل دارند؛ لذا جوانان هرچه بیشتر و بهتر با فرهنگ اهل بیت علیهم السلام پرورش یابند، این فرهنگ توسط آنان به زائران شهر مقدس کربلا و از طریق این زائران به جهان منعکس خواهد شد.

معظم له خطاب به میهمانان خود تأکید کردند: به جوانان، به ویژه جوانان دانشگاهی، محصل، کاسب، کارمند و سایر اقشار توجه کنید و به این قشر اهمیت دهید و اگر در میان آنان کسی هست که با فرهنگ اهل بیت علیهم السلام آشنایی ندارد، باید او را جذب، و با این فرهنگ ارزشمند آشنا کرد.

ایشان در پایان برای موفقیت میهمانان و خادمان شعائر اهل بیت علیهم السلام و جوانان مسلمان دعا فرمودند.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا