جهان اسلام

درخواست بنیاد جهانی ایت الله العظمی شیرازی از شیعیان بحرین درتمسک به تظاهرات مسالمت امیز

بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی از شیعیان کشور بحرین خواست که به تظاهرات مسالمت آمیز خود ادامه بدهند.

 

بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی از شیعیان کشور بحرین خواست که به تظاهرات مسالمت آمیز خود ادامه بدهند.

در بیانیه این بیانیه که نسخه ای از آن برای خبرگزاری شیعه ویوز ارسال شده آمده است:

با تاسف شدید خبرهای تلخی از کشور بحرین به دست ما رسیده که سه تن از فعالان شیعه این کشور طی حکمی غیر منطقی و به دور از عدالت اعدام شده اند.

این بیانه افزود: اقدامات سرکوب گرایانه خشن که در حق شیعیان بحرین انجام می شود، نشان از در نظر نگرفتن افق روشن توسط حاکمان این کشور دارد؛ در حالی که آنها می توانند با رفتاری مردم سالارانه و منطقی فراگیر به بحران چندین ساله این کشور پایان دهند.

بینیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی در ادامه با اشاره به رویکرد دنیای امروز، افزود: سیاست سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز مردمی، با استفاده از انواع و اقسام روش ها مانند استفاده از سلاح گرم و قلع و قمع مردم در دنیای امروز، سیاستی شکست خورده است که در نهایت به تحریک بیشتر مردم دامن زده و مقدمات انقلابی بزرگ را به وجود می آورد.

در همین راستا این بنیاد از دولتمردان وحاکمان بحرین می خواهد که به صدای معترضین گوش فرا دهند و به مطالبات مشروع آنها احترام بگذارند ، تا این کشور در آینده شاهد شکوفایی اقتصادی وسیاسی بوده و رفاه و امنیت همگانی آن را فراگیرد.

بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی در پایان این بیانیه، ضمن تسلیت به خانوادهای شهدای بحرینی علو درجات را برای شهدا، از خداوند منان خواستارشد .

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا