جهان اسلام

حسین محور اتحاد شعار اربعین حسینی سال ١٤٣٨ هجرى

ميليون ها زائر عاشق از سراسر جهان، خود را براى زيارت اربعين اباعبدالله الحسين عليه السلام، مهيا مى كنند.

 

ميليون ها زائر عاشق از سراسر جهان، خود را براى زيارت اربعين اباعبدالله الحسين عليه السلام، مهيا مى كنند.

در آستانه زیارت میلیونی اربعین سال ١٤٣٨ و مهیا شدن دها میلیون عاشق و دل باخته ی حضرت سید الشهدا علیه السلام برای این روز عظیم، نگاه ها به سوی شعاری ست که این موج عظیم از زائران را، تحت پرچم امام حسین علیه السلام، متحد می سازد:

«حسین محور اتحاد… »

مرجع عظیم الشان حضرت آیت الله العظمى سيد صادق حسينى شيرازى (دام ظله العالی) با معرفی اسلام امام حسین علیه السلام به عنوان ارمغان آورنده ی اتحاد، عدالت و آزادی؛  سومین امام شیعیان را محور اتحاد آزاداندیشان سراسر جهان دانستند.

یاران اباعبدالله الحسین علیه السلام در روز عاشورا که از قبایل، ادیان و فرهنگ هایی مختلف بودند، زیر پرچم امام حسین علیه السلام متحد شدند و ما امروزه نیز در زیارت اربعین شاهد آن هستیم که چگونه نام مبارک ایشان وحدت بخش نه تنها صفوف شیعیان، بلکه تمام آزاد اندیشان جهان است.

میلیون ها ارادتمند به وجود مبارک پسر دخت پیامبر اسلام (صلی الله علیه وآله) از اقصی نقاط جهان، گرد هم می آیند تا با بزرگ آزادمرد تاریخ، تجدید بیعت نمایند.

شعار های حزبی و فرقه ای،  به شعار های یگانه تبدیل می شوند و همگان تحت شعار  «حسین محور اتحاد»، خواهان انتقام جویی از دشمنان اهل بیت- که ظلم و فساد و انحراف را در اسلام پایه گذاری کردند- خواهند شد.

در این راستا و در عمل به تاکیدات اتحاد آفرین آیت الله العظمی شيرازى، جمعی از دوستداران اباعبدالله الحسین علیه السلام،  مجمعی با عنوان  «مجمع جهانی حسینى» تأسیس کرده اند تا در اتحاد آزادانديشان جهان تحت لوای امام حسین علیه السلام، قدمی برداشته باشند.

  {mp4remote}http://cdn.ihtv.co/shiawaves/2016/10/30/%23hussein_unites_us%20pr.mp4{/mp4remote}

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا