جهان اسلام

درخواست تحريم كالاهاى عربستانى

یک نویسنده لبنانی با انتشار مقاله‌ای در روزنامه الاخبار چاپ لبنان، خواهان تحریم کالاهای سعودی شد.

 

 

 

یک نویسنده لبنانی با انتشار مقاله‌ای در روزنامه الاخبار چاپ لبنان، خواهان تحریم کالاهای سعودی شد.

 

“علی مراد” نویسنده لبنانی در این مقاله با اشاره به جنگ نیابتی و غیر مستقیم دولت سعودی در افغانستان، عراق و سوریه، نوشت: رژیم آل سعود از نظر نژادپرستی و ارتکاب جرم و جنایت علیه انسان های بی گناه، کمتر از رژیم صهیونیستی نیست.

وی افزود: آل سعود با حمایت از تروریست هایی که هر روز با بمب گذاری و اقدامات انتحاری شماری از انسان های بی گناه را در مناطق مختلف به کام مرگ می برد و با برافروختن آتش فتنه فرقه ای مبتنی بر فتواهای متعدد تکفیری- وهابی و اعلام جنگ مستقیم علیه یمنی های بی گناه، نقاب از چهره کریه خود برداشته است.

على مراد نوشت: ادامه تجاوز و توسعه طلبی سعودی ها که به قیمت ریخته شدن خون انسان های بی گناه تمام می شود، در حالی است که جامعه بین الملل نیز برای پایان دادن به آن اقدامی نکرده است. برای یاری ملت یمن، نه به کشورهای عربی (که بر اساس اسناد ویکیلیکس به ریال سعودی وابسته شده اند) امیدی هست و نه به ملت های عربی که گرفتار حملات تروریستی و موج کشتار و انفجار شده اند.

این نویسنده لبنانی در ادامه از همه ملل اسلامی و مخالفان خودخواهی ها و تجاوزگری های دولت سعودی خواست، به صورت خودجوش برای فشار بر آل سعود، اقداماتی نظیر تحریم کالاهای ساخت عربستان را انجام دهند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا