جهان اسلام

تاکید آيت الله العظمى شيخ بشير نجفى بر مشارکت نیروهای مردمی و ارتش عراق برای سركوب داعش

آیت الله العظمى بشیر النجفی – از مراجع شیعه در عراق – در دیدار” خالد العبیدی” وزیر دفاع عراق، در نجف اشرف تأکید کردند که مشارکت نیروهای مردمی و ارتش در پاکسازی مناطق مختلف عراق از تروریست های داعش ضروری است

 

آیت الله العظمى بشیر النجفی – از مراجع شیعه در عراق – در دیدار” خالد العبیدی” وزیر دفاع عراق، در نجف اشرف تأکید کردند که مشارکت نیروهای مردمی و ارتش در پاکسازی مناطق مختلف عراق از تروریست های داعش ضروری است.

به گزارش فرات نیوز، آیت الله العظمى بشیر النجفی خواستار تداوم مبارزه با گروه های تروریستی شدند و اعلام کردند که همکاری نیروهای مردمی با ارتش در مبارزه با این گروه ها مهم و حائز توجه است.

ایشان افزودند: اگرپشتیبانی نیروهای مردمی از ارتش نبود، مناطق تحت تصرف داعش آزاد نمی شد.

خالد العبیدی وزیر دفاع عراق نیز در این دیدار اعلام کرد که ارتش و دیگر نیروهای امنیتی همچنان به عملیات خود برای پاکسازی خاک این کشور از لوث وجود تروریست ها ادامه می دهند.

العبیدی با هر گونه طرح تجزیه و تقسیم عراق مخالفت کرد و افزود: عراق یکپارچه باقی خواهد ماند و تروریسم جایی در این کشور نخواهد داشت.

نيروهاى مدافع از عتبات و اماكن مقدسه عراق در برابر هجوم گروه داعش، در پى فتواى مرجعيت شيعه تشكيل شده و در حال مبارزه و  آزادسازی مناطق اشغال شده توسط اين گروه تروريستى ميباشند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا