جهان اسلام

کمک رسانی دفتر مرجعیت به آوارگان در سنجار عراق

این کمیته همچنین برای مددرسانی به آوارگان به استان کرکوک رفته، و بیش از پانصد سبد مواد غذایی میان خانوارهای آواره شده توزیع کرد.

 

کمیته ی مددرسانی روابط عمومی دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی حاج سید صادق حسینی شیرازی مدظله العالی در کربلای معلی که پیشتر چیزی بالغ بر  1400 سبد مواد غذایی میان مردم مظلوم تلعفر و مهاجران مستقر در سنجار توزیع کرده بود با اعلام اینکه این کمکها همچنان ادامه دارند افزود ده ها هزار خانوار شیعه از اهالی تلعفر در پی بمباران بی امان گروه های وهابی و بعثی به سنجار کوچ کرده اند و اینک از نظر خوراک و آب و مسکن به شدت در رنج و تنگنا هستند.

جناب آقای سید عارف نصر الله رئیس این کمیته اظهار داشت که سبدهای توزیع شده شامل مواد غذایی خشک و کنسرو شده و آب بهداشتی نوشیدنی می باشد و علی رغم شرایط نا امن و سختی های پیش روی این کمیته و مشکلات موجود در برابر فعالیت کمیته، اما این کمیته به آنان مددرسانی خواهد کرد. 

این کمیته همچنین برای مددرسانی به آوارگان به استان کرکوک رفته، و بیش از پانصد سبد مواد غذایی میان خانوارهای آواره شده از تلعفر، طورخرماتو، بشیر و دوز توزیع کرد. ای آوارگان در پی جنایات تروریست ها و تکفیری ها (داعش) از خانه و کاشانه ی خود کوچ کرده و در ناحیه ی داقوق مستقر شده اند. 

جناب آقای سید عارف نصرالله، مسئول روابط عمومی دفتر آیت الله العظمی حسینی شیرازی که بر کمیته ی مددرسانی نظارت دارد تأکید کرد: می کوشیم به بیشتر خانوارهای آواره و ستمدیده کمک رسانی کنیم و به یاری خدا و عنایت اهل بیت علیهم السلام هیچ چیزی مانع کار ما نخواهد شد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا