آسیااخبارجهانجهان اسلامسوریهعراق

اهدای یکصد تخته فرش طرح فاخر به حرم حضرت زینب کبری سلام الله علیها توسط آستان مقدس حسینی

هیاتی از آستان مقدس حسینی برای رساندن هدیه این آستان به حرم مطهر عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها وارد سوریه شد.

به گزارش اخبار شیعه؛ “محمد ابو دگّه” رئیس این هیات در بیانیه‌ای اظهار داشت: بنا به دستور متولی آستان مقدس حسینی، هیات این آستان با هماهنگی مدیریت حرم حضرت زینب کبری سلام الله علیها وارد دمشق شد تا هدیه حرم مطهر امام حسین علیه السلام که شامل یکصد تخته فرش فاخر، چندین دستگاه رایانه و نیازهای لُجِستیک، همچنین تکریم خادمان این حرم با پرداخت هدیه مالی را تحویل دهد و در تدوین طرحی برای بازسازی مرقد حضرت سَکینه سلام الله علیها مشارکت کند.

در ادامه این بیانیه آمده: هیات آستان مقدس حسینی همچنین از شهر داریا در نزدیکی پایتخت سوریه دیدن کرد، داریا شهری‌ست که حرم حضرت سکینه بنت الحسین علیهما السلام در آن قرار دارد.
این دیدار با هدف ارزیابی میزان خرابی ایجاد شده و خسارت‌های وارده به حرم مطهر حضرت سکینه، در حمله‌های سنی‌های تندروی داعش انجام شد که با مشارکت آستان مقدس حسینی، به زودی مورد بازسازی قرار خواهد گرفت.

هیات آستان مقدس حسینی همچنین با شماری از مسئولان حرم مطهر حضرت زینب کبری سلام الله علیها دیدار و درباره برخی نیازهای زائران حرم حضرت رقیه بنت الحسین سلام الله علیها نیز گفتگو کردند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا