جهان اسلام

ندای لبیک یا زینب، در جوار مرقد ملکوتی بانوی صبر و حماسه

زائران مرقد مطهر بانوی صبر و استقامت، با ندای لبیک “یا زینب” عشق و ارادت خود به اهل بیت علیهم السلام ثابت نموده و ترس و یأس در دل تکفیری ها انداختند

shiawaves2111.jpg - 184.55 kb

به گزارش شیعه ویوز ، همزمان با میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها خیل انبوه زائران ومجاوران بارگاه نورانی آن حضرت برای گرامیداشت این روز بزرگ گرد هم آمدند. زائران مرقد مطهر بانوی صبر و استقامت، با ندای لبیک “یا زینب” عشق و ارادت خود به اهل بیت علیهم السلام ثابت نموده و ترس و یأس در دل تکفیری ها انداختند. زائران حرم حضرت زینب سلام الله علیها که از کشورهای مختلفی از جمله عراق، افغانستان و ایران در این محفل نورانی حضور داشتند، پرچم‌های سرخ رنگی در دست داشتند که شعار «لبیک یا زینب» بر آنها نوشته شده بود.

در این مراسم معنوی، شخصیت‌های برجسته مذهبی و سیاسی سوری نیز حضور داشتند. احمد بدرالدین حسون، مفتی اعظم سوریه در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: با وجود این که تکفیری‌ها قصد از بین بردن یاد حضرت زینب سلام الله علیها و خاموش کردن نور آن حضرت را دارند، یاد زینب سلام الله علیها همچنان برجا مانده است.

وی در ادامه افزود: یاد حضرت زینب سلام الله علیها امروز بعد از گذشت 1400 سال باقی مانده است تا به دشمنان سوریه بگوید همه شما مانند دیگران خواهید رفت و سوریه در مقابل شما سربلند و استوار خواهد ایستاد.

همچنین مراسم جشن میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها  در دفتر حضرت آیت الله العظمی شیرازی، در زینبیه دمشق برگزار گردید. در این مراسم، جمعی از شخصیت های علمی حوزه علمیه و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

shiawaves2112.jpg - 156.18 kb

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا