جهان اسلام

شیعه شدن یک بانوی بهایی

بانویی بهایی با گفتن شهادت های سه گانه در آستان مقدس امام زاده حسن علیه السلام در استان البرز ایران، نام خود را در محبان و شیعیان امیرالمومنین علیه السلام ثبت کرد. 

 

بانویی بهایی با گفتن شهادت های سه گانه در آستان مقدس امام زاده حسن علیه السلام در استان البرز ایران، نام خود را در محبان و شیعیان امیرالمومنین علیه السلام ثبت کرد. 

این بانوی تازه مسلمان شده در این باره گفت: پس از چند سال تحقیق و مطالعه در باب ادیان و مشکلات موجود در فرقه بهاییت، دین اسلام و مذهب تشیع را برگزیده‌ام و با مطالعه درخصوص مقام والای حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها علاقه شدیدی به این بزرگ بانوی احساس می کنم.

وی افزود: هیچ دینی نمی‌تواند احکام و اعتقادات همچون احکام دین اسلام را به پیروان خود ارائه دهد زیرا کامل‌ترین و مفیدترین دستورات دینی دستورات دین اسلام هستند و با افرادی که در فرقه ضاله بهاییت هستند با کمی مطالعه در دین اسلام مسیر را پیدا می‌کنند.

این بانوی تازه مسلمان شده نوع نگاه اسلام به زن را یکی از علل گرایش به دین اسلام عنوان نموده و تصریح کرد: در این دین نگاه ابزاری به زن وجود ندارد و با وجود حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی، کرامت و شأن انسانی آنها محفوظ می‌ماند.

وی درباره برخی از رفتارها در فرقه بهائیت گفت: بهائیت یک تشکیلات حمایتی از سمت کشورهای ستمگر است که افراد در این تشکل به‌صورت ابزاری مورد استفاده قرار می‌گیرند و زنان نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

این بانوی تازه مسلمان شده خاطرنشان کرد: فضای روح‌انگیزی در این مکان مقدس وجود دارد که من در زمان خواندن تشرف یک آرامش درونی را کسب کرده‌ام و امروز یکی از بهترین روزهای عمرم است.

گفتنی است، این بانوی تازه مسلمان شده، پنجمین غیرمسلمانی است که در کنار این مضجع شریف به مذهب حقه تشیع مشرف می شود. 

پیش از این دو بانوی اوکراینی، یک بانوی روسی و یک آقای فرانسوی در این آستان با گفتن شهادت نام خود را در لیست محبان و شیعیان امیرالمومنین علیه السلام ثبت کرده بودند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا