جهان اسلام

محکومیت کشتار مردم فلسطین، از سوی سازمان جهانی نفی خشونت (مسلمان آزاده)

«سازمان جهانی نفی خشونت» (مسلمان آزاده)، کشتار مردم فلسطین به دست نیروهای اسرائیلی را به شدت محکوم کرد.

 

«سازمان جهانی نفی خشونت» (مسلمان آزاده)، کشتار مردم فلسطین به دست نیروهای اسرائیلی را به شدت محکوم کرد.

سازمان جهانی نفی خشونت با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت نیروهای اسرائیلی و کشتار مردم فلسطین، خواستار بازخواست مسئولین این جنایت و محاکمه آن‌ها در دادگاه‌های بین المللی شد.

در بیانیه این سازمان  آمده است:

در میان سکوت شک برانگیز جامعه ی بین الملل در برابر جنایت‌های اخیر اسرائیل، صدها تن از مردم فلسطین کشته و مجروح شدند.

این در حالی است که حکومت‌های آمریکا و اسرائیل مراسم  انتقال سفارت خانه ی آمریکا  به شهر قدس و افتتاح آن را جشن گرفته بودند. انتقالی که نقض صریح مقررات و قوانین بین الملل، با توسعه و پیشروی نامشروع اسرائیل در خاک فلسطین است.

این بیانیه می افزاید: نیروهای اسرائیلی با خونسردی تمام و با استفاده از انواع اسلحه‌های جنگی و مقابل دیدگان رسانه‌های بین المللی، به جنایت‌های خود ادامه می‌دهند.

در این بین سازمان ملل متحد و جامعه جهانی وظیفه دارند در راستای حفظ حقوق بشر و قوانین و تعهدات بین المللی، به این کشتارها پایان دهند و حقوق از دست رفته ی ملت فلسطین را به آنان بازگردانند.

سازمان جهانی نفی خشونت (مسلمان آزاده) ضمن محکوم کردن اعمال غیر انسانی نیروهای اسرائیلی علیه معترضان فلسطینی، افزود:

تمام افرادی که در این کشتار و هتک حرمت‌ها شرکت داشتند باید بازخواست و در دادگاه‌های بین المللی معتبر محاکمه شوند و به اشد مجازات برسند.

این سازمان در پایان بیانیه خود، از سازمان ملل متحد و شورای امنیت خواست تا با نفوذ خود، اسرائیل را به قبول مقررات و قطع نامه‌های بین المللی در خصوص خودداری از اختلاف و دشمنی با فلسطین، مجبور کنند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا