جهان اسلام

برگزاري پنجمين همايش سالانه مبلغين و خطبا، در شهر مقدس کربلا

پنجمين همايش سالانه ي مبلغين و خطبا، در شهر مقدس کربلا برگزار شد. 

 

پنجمين همايش سالانه ي مبلغين و خطبا، در شهر مقدس کربلا برگزار شد. 

به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان،  به همت دفتر مرجعيت شيعه در شهر مقدس کربلا و با مشارکت موسسه فرهنگي خيريه «اهل بيت عليهم السلام» استان بصره،  پنجمين همايش سالانه ي مبلغين و خطبا با شعار «تبليغ ديني، نور و هدايت است»، برگزار شد.

حجت الاسلام «شيخ صادق البصري» سرپرست موسسه فرهنگي- خيريه اهل بيت عليهم السلام، در گفتگو با خبرگزاري شيعه ويوز، در اين باره گفت:

در راستاي عمل به رهنمودهاي مرجعيت شيعه آيت الله العظمي سيد صادق شيرازي (مدظله)  در اهميت دادن به تبليغ ديني، پنجمين همايش سالانه ي مبلغين و خطبا را در شهر مقدس کربلا برگزار کرديم .

البصري افزود: هدف از برگزاري اين همايش، تاکيد بر اهميت تبليغ ديني در نشر فرهنگ و تعاليم اهل بيت عليهم السلام، رساندن آن به سرتاسر جهان،  و تبيين اصول و فروع دين به مردم، از نزديک و در بين آنان  بود. 

حجت الاسلام «شيخ علا الشنان» نيز در مصاحبه با خبرنگار شيعه ويوز تصريح کرد: اين همايش به شبهاتي بسيار، مانند شرک، بي ديني، اهانت و هتک حرمت به مرجعيت ديني و جنبش مهدويت مي پردازد، که در اين زمينه مبلغان ديني وظيفه دارند حقايق را براي مردم روشن کنند. 

او افزود: در جامعه ي امروزي خلائي بزرگ بين مبلغان ديني و مردم به وجود آمده، که بايد از طريق گسترش فعاليت هاي ديني و فرهنگي، اين خلاء  از بين ببريم و شبهات جامعه را پاسخ دهيم.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا