جهان اسلام

حضور جمعی از روسا و شخصیت های عشایری و عموم مومنان از داخل و خارج کشور عراق در دفتر مرجعیت شیعه

دفتر مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله در شهر مقدس کربلا، پذیرای جمعی از روسا و شخصیت های عشایری کشور عراق بود. 

 

دفتر مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله در شهر مقدس کربلا، پذیرای جمعی از روسا و شخصیت های عشایری کشور عراق بود. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له، در این دیدارها حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی شیرازی طی سخنانی در جمع حاضران، مرجعیت دینی، حکومت و عشایر را سه نقطه قوت دولت عراق دانست و گفت: قدرت عشایر در زمان انقلاب «ثورة العشرین» به رهبری آیت الله العظمی میرزا محمد تقی شیرازی قدس سره به وضوح پدیدار شد و این نیروی فعال تا به امروز ادامه داشته و به قدرتی برای کشور عراق تبدیل شده است.

همچنین دفتر آیت الله العظمی شیرازی مدظله، پذیرای هیئتی از ائمه مساجد از شهر نجف اشرف بود که طی آن هیئت میهمان با برخی از مسئولان دفتر مرجعیت دیدار کردند. 

در این دیدار در زمینه اوضاع فعلی پیروان اهل بیت علیهم السلام و ظلم هایی که در حق آنان رواداشته می شود و راه های مقابله با این دشمنی ها گفتگو شد. 

زائرانی از کشور ایران نیز طی حضور در دفتر مرجعیت شیعه با مسئولان این مجموعه دیدار و گفتگو کرده و موضوعاتی از قبیل اصلاحات کلی در جامعه و رسیدگی به مساله ازدواج جوانان مطرح گردید.

شایان ذکر است، در این دیدارها میهمانان همبستگی خود را با مرجعیت شیعه دینی اعلام کردند.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا