جهان اسلام

اهانت به مرجعیت شیعه و دستگيرى آیت الله سید حسین شیرازی در شهر مقدس قم توسط وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه ایران

برای اولین بار در تاریخ ایران، در مقابل دیدگان همگان و در ملا عام، اهانت و هتک حرمت به مقام شریف مرجعیت شیعه صورت گرفت.

 

برای اولین بار در تاریخ ایران، در مقابل دیدگان همگان و در ملا عام، اهانت و هتک حرمت به مقام شریف مرجعیت شیعه صورت گرفت.

صبح امروز سه شنبه ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ سه خودروی وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه ایران با بستن راه بر خودروی مرجع عالیقدر جهان تشیع آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی، با فحاشی و اهانت به معظم له، برای اولین بار در تاریخ، حرمت مراجع عظام تقلید را در ملا عام و با فحاشی هتک کردند.

به گزارش خبرنگار شیعه ویوز از شهر قم، ضمن این حمله هتاکانه، آيت الله سيد حسين شيرازى فرزند مرجع عاليقدر آيت الله العظمى سيد صادق حسينى شيرازى مدظله توسط این خودروها ربوده و به مكان نامعلومى منتقل شد.

آیت الله العظمی سید صادق شیرازی به همراه فرزند خود، آیت الله سید حسین شیرازی، در حال بازگشت از درس خارج فقه معظم له در مسجد امام زین العابدین علیه السلام قم واقع در نزديكي حرم حضرت معصومه عليها السلام در خیابان چهارمردان بودند كه مورد هجوم سه خودرو قرار گرفتند.

سه خودروی وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه ایران، بعد از بستن راه بر اتومبیل مرجعیت شیعه و فرزند گرامی ایشان، ضمن اهانت و فحاشی به مقام شامخ مرجعیت، فرزند ایشان، آیت الله سید حسین شیرازی را مورد ضرب وشتم قرار دادند، به گونه ای که عمامه از سر ایشان انداختند.

پس از آن با حالتی بسیار خشونت آميز ایشان را ربوده و به مکانی مجهول انتقال دادند.

بیم آن می رود در پی اعتراض‌های چند ماه قبل ایشان به ظلم‌های حکومت ایران به مردم، تحت عنوان ولایت مطلقه فقیه، مسئولان ایران، قصد قتل ایشان را داشته باشند.

شایان ذکر است مبارزه با مراجع مستقل شیعه در ایران، تحت اشراف کامل خامنه ای رهبر ایران و با دستور مستقیم وی انجام می‌شود.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا