جهان اسلام

حبس ابد برای پناهجوی فلسطینی عامل حمله مسلحانه در آلمان

یک پناهجوی فلسطینی که به انجام حمله مسلحانه منجر به کشته و زخمی شدن شماری از افراد اذعان کرده، به حبس ابد محکوم شد.

 

یک پناهجوی فلسطینی که به انجام حمله مسلحانه منجر به کشته و زخمی شدن شماری از افراد اذعان کرده، به حبس ابد محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، قضات دادگاه شهر هامبورگ در شمال آلمان با صدور حکمی یک پناهچوی ۲۷ ساله فلسطینی به نام «علی احمد الحو»، که اذعان کرده حمله با چاقو در ماه ژوئیه سال گذشته میلادی کار وی بوده را به حبس ابد محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، قضات دادگاه آلمانی در حکم خود حمله این پناهجوی فلسطینی متولد امارات را «کمک به جهاد جهانی» توصیف کرده و آن را با شرایط دشواری به دلیل افراط گرایی، همراه کردند که این به معنای مجازات الزامی دست کم ۱۵ سال زندان پیش از هر گونه درخواست آزادی مشروط می باشد.

 الحو در ۲۸ ژوئیه گذشته وارد یک سوپرمارکت شد و با استفاده از یک چاقوی بزرگ به مشتریان حمله کرد و یک مرد ۵۰ ساله را به قتل رساند، به دنبال آن نیز پا به فرار گذاشت و در حالی که فریاد «الله اکبر» سر می داد شش نفر دیگر را در خیابان زخمی کرد تا این که در نهایت افراد رهگذر از جمله یک پناهجوی افغان وی را گرفتند و تحویل پلیس دادند.

به گزارش شبکه خبری «فرانس ۲۴»، این پناهجوی فلسطینی ۹ سال اخیر زندگی خود را در کشورهای اروپایی به سر برده جایی که به دنبال اقامت در سوئد، اسپانیا و نروژ، در ماه مارس سال ۲۰۱۵ میلادی وارد آلمان شده است. 

وی پس از آن که یک سال بعد درخواست پناهندگی اش رد شد، بیشتر به تندروی روی آورد و با وجود نشانه های زیاد دال بر رفتار افراط گرایانه وی، از این کشور اخراج نشد چرا که هیچ گونه مدرک شناسایی ندارد.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا