جهان اسلام

گوشه ای از فعاليت های اخير موسسه خیریه-فرهنگی مصباح الحسين عليه السلام

موسسه خیره-فرهنگی مصباح الحسين عليه السلام، در شهر مقدس کربلا، فعالیت های متعددی را به اجرا در آورد.

 

موسسه خیره-فرهنگی مصباح الحسين عليه السلام، در شهر مقدس کربلا، فعالیت های متعددی را به اجرا در آورد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی شیرازی، اين مجموعه طی فعاليت های ويژه خود در بزرگترين پروژه نيکوکاری و کمک رسانی به خانواده های شهدا، ايتام و نيازمندان، از روسای سازمان «کودک با استعداد» در شهر بغداد استقبال کرد. 

در اين ديدار مقادیری از تبرعات، پوشاک و وسايل ضروری خانواده های نيازمندان به مؤسسه مصباح الحسين عليه السلام تحويل داده شد و دوطرف درباره گسترش همکاری های مشترک بحث و گفتگو کردند.

همچنين مدير اين مؤسسه از مهندس احمد سلطان، رئيس کميته اداری سازمان «معاً لحوار الحضارات» از استان کربلای معلی دیدار نموده و با وی در زمينه  کمک رسانی به خانواده های نيازمند کشور عراق گفتگو و تبادل نظر کرد. 

در برنامه ای ديگر دکتر امين علاء الموسوی، رئيس سازمان «الزهور» در شهر بغداد به همراه خانم دکتر حنان عبدالحسين، بنيانگذار اين مجموعه، از مؤسسه مصباح الحسين عليه السلام بازديد کرده و دو طرف بر همکاری بيشتر ميان دو مجموعه تأکيد کردند. 

لازم به ذکر است موسسه خیریه-فرهنگی مصباح الحسين عليه السلام در هفته گذشته از راه اندازی بزرگترين پروژه خيريه برای کمک رسانی به خانواده های شهدا، نيازمند و ايتام از طريق حمايت از ديگر مؤسسات و سازمان های عراقی خبر داد.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا