جهان اسلام

نقش دفاتر مرجعیت شیعه در ایام زیارتی اربعین حسینی

دفاتر مرجعیت شیعه در زیارت میلیونی اربعین سطح تفکر شیعیان را افزایش می دهند.

 

دفاتر مرجعیت شیعه در زیارت میلیونی اربعین سطح تفکر شیعیان را افزایش می دهند.

«حجت الاسلام و المسلمین شیخ ناصر الاسدی» در گفتگو با خبرگزاری شیعه ویوز گفت: نقش دفاتر مرجعیت شیعه «آیت الله العظمی سید صادق شیرازی»مدظله، در ایام زیارتی اربعین «امام حسین علیه السلام» در شهر مقدس کربلا، افزایش و بالا بردن سطح تفکر و نشر تعالیم و فرهنگ «اهل بیت علیهم السلام» در میان زوار می باشد.

وی در سخنان خود ضمن اشاره به اینکه دفاتر مرجعیت در قبال جامعه امروزی احساس مسئولیت کرده و تمام تلاش خود را در امر نشر تفکر و اندیشه اصیل اسلامی بکار می بندند افزود: ما با عمل به رهنمودها و فرمایشات مرجع عالیقدر «آیت الله العظمی شیرازی» درباره لزوم افزایش و بالا بردن سطح تفکر در جامعه امروزی، خواهان اصلاح در اوضاع سیاسی، اقتصادی، اخلاقی و اجتماعی هستیم.

شیخ ناصر الاسدی در ادامه گفت: در ایام زیارت میلیونی اربعین حسینی، دفتر مرجعیت شیعه در شهر مقدس کربلا شاهد برپایی جلسات گفتگو، جلسات فرهنگی، میزبانی از علما و فضلا، عموم مومنین و چاپ کتابچه هایی حاوی تعالیم و فرهنگ «اهل بیت علیهم السلام» و توزیع آنها بین مردم است.

وی در پایان سخنان خود گفت: دفاتر مرجعیت پروژه ای فکری ـ فرهنگی را در رابطه با آگاه کردن بیش از پیش جامعه راه اندازی کرده‌اند و ایام زیارت میلیونی اربعین حسینی نیز میتواند میدان خوبی برای نشر مفاهیم و فرهنگ «اهل بیت علیهم السلام» علی الخصوص در بین جوانان باشد.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا