جهان اسلام

برپایی دوره آموزشی مهارت های رسانه ای از سوی مؤسسه اهل بیت علیهم السلام در شهر مقدس کربلا

یک دوره آموزش مهارت های رسانه ای در شهر مقدس کربلا برگزار شد.

 

یک دوره آموزش مهارت های رسانه ای در شهر مقدس کربلا برگزار شد.

مؤسسه فرهنگی ـ مذهبی اهل بیت (علیهم السلام) از مراکز مرتبط با دفتر مرجعیت شیعه در استان بصره، با همکاری مؤسسه رسانه ای مستقل «الاضواء» به منظور آموزش استفاده از رسانه ها در خدمت رساندن به امام حسین (علیه السلام) دوره ای برای آموزش مهارت های رسانه ای در شهر مقدس کربلا برگزار کرد.

به گزارش شیعه ویوز «حجت الاسلام شیخ صادق البصری» مدیر مؤسسه اهل بیت (علیهم السلام) در این خصوص گفت: این دوره، با پیروی از رهنمودهای مرجعیت شیعه «آیت الله العظمی سید صادق شیرازی»مدظله، که بر اهمیت نشر فرهنگ حسینی از طریق استفاده از رسانه های مختلف تأکید دارند، برگزار شده است.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه در انتقال حقیقت گفت: در این دوره که با نام عشاق الحسین «علیه السلام» در حال برگزاری است، گروهی از خبرنگاران از استان های مختلف عراق، شرکت کرده اند. 

حجت الاسلام البصری افزود: همزمانی این دوره با ماه محرم و صفر و برگزاری آن در مکانی در نزدیکی آستان مقدس حسینی، تاثیر چشمگیری بر روی آن داشته است.

 شایان ذکر است، آموزش مهارت رسانه ای همراه با جلسات دینی و مذهبی و ارائه مبانی و اصولی که از طریق آن خبرنگار می تواند با صداقت به امام حسین «علیه السلام» خدمت کند، از برنامه های این دوره هستند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا